Hoi meiden, Ik zag een soortgelijk topic lopen, maar daar was inmiddels een positief resultaat uitgekomen , dus denk open toch even een nieuw topic. Ik zit momenteel op cd 32, gemiddelde cycluslengte is 30 dagen en langste cyclusduur is 32 dagen. Op cd 21 verloor ik 's morgensvroeg een drup helderrood bloed, 's avonds een beetje bruin gekleurde afscheiding. cd 22 twee keer donkerbruine afscheiding (alleen na afvegen na het plassen) en cd 23 's morgens na het plassen steeds wat kleine beetje bruine afscheiding (ook na afvegen). Ik heb 23e voor de zekerheid maandverband in gedaan, maar er zat maar een klein vlekje in. Ik had last van rugpijn die op cd 24 wel redelijk heftig was. Ik had ook steeds het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden en dat ik iets zou gaan verliezen, maar steeds na een wc-bezoek niets te zien! Ondertussen ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Heb op cd 28 en cd 30 een test gedaan, hartstikke wit. Ik ga er vanuit dat ik ongesteld ga worden, morgen zou kunnen (dat zou even lang zijn als eerdere cyclussen). Ik heb alleen eigenlijk geen pijnen die ik normaal heb bij de menstruatie (wel een zware onderrug en af en toe wat steekjes) en het begint bij mij ook altijd met paar dagen bruinverlies. Gisterenavond een drupje bruin door afscheiding heen, dus ik dacht nu komt het. Maar ondertussen weer niets verloren... Ik snap dat mijn cyclus even in de war kan zijn en wellicht deze maand wat langer duurt dan 'normaal'. Enige wat ik me nu afvraag is, zou het kunnen dat het verhaal van cd 21, misschien toch mijn menstruatie was in een zéér zéér lichte vorm? Als dat zo is, komt mijn vruchtbare periode er alweer aan, maar ondertussen zit ik natuurlijk nog een beetje met mijn hoofd te hopen/dromen, omdat ik nog steeds niet echt ongesteld ben geweest (alhoewel 2 negatieve testen, dat erg moeilijk maken). Hebben jullie enig idee of een menstruatie zo licht kan zijn? Alvast bedankt!
Volgens mij kan het 3 kanten op.. of het is inderdaad ongi geweest op cd 21 of dat was innestelingsbloed, of je ei was later dan normaal en je moet nog ongi worden. Ik hoop natuurlijk voor je dat het innestelingsbloed was en dat je binnenkort een positieve test hebt
Vanaf innesteling maak je HCG aan. Ze heeft op CD 30 nog een omowitte test gehad. Dat is dus 9 dagen na het mogelijke innestelbloed. Dan had ze onderhand dus al lang een goed positieve test moeten hebben! Innestelbloeding is dus eigenlijk al uitgesloten. Dan kan het nog een ovulatiebloeding zijn wat ik denk dat het is. Dan zou TS een cyclus hebben van 34/35 dagen.
Bedankt voor jullie reacties! Ik temperatuur of test verder niet, dus kan ook niet met zekerheid zeggen wanneer mijn ovulatie is geweest. Kan een ovulatiebloeding wat langer aanhouden (als in dat je 2-3 dagen nog wat verliest aan verkleurde afscheiding)? Ik hoop inmiddels dat ik gewoon ongesteld ga worden, want vind dit ook niets aan!