wat een fantastiche site is dit eigenlijk. en jullie zijn allemaal stuk voor stuk toppie. je kan hier alles delen. steun krijgen en goede tips vinden. ik hoop voor iedereen die nog bezig is om zwanger te worden het snel zal lukken en de gene die zwanger zijn dat ide nog lekker genieten... dat wilde ik toch maar even gezegd hebben... dames toppie....... kunffel Sammie
Ik ben het daar helemaal mee eens! Het is een fijne plek om al je vragen te stellen, en waar je ook een serieus antwoord krijgt! Helemaal ToP!
Helemaal mee eens!! Volgens mij is er geen vraag waar het antwoord niet op gegeven kan worden hier en iedereen is vreselijk meelevend en behulpzaam, super! Liefs
dit is voor mij ook het eerste forum ooit waar ik elke keer maar weer blijf hangen. Heb nog nooit zo'n leuk en gezellig forum mee gemaakt als dze forum
Ik ben het helemaal met je eens!! Iedereen hier heeft het beste met je voor, je zit toch in een zelfde soort schuitje. Ik heb anderhale maand niets geschreven maar af en toe wel gegluurd of er nog bekenden zwanger zijn geworden. Dat is toch een teken dat je betrokken bent. En nu een paar maanden voordat ik zwanger probeer te worden toch maar weer terug :-D gewoon gezellie hier
't werkt ook zo verslavend 'k Vind het erg fijn om ervaringen te delen; in mijn geval vooral omdat niemand weet dat we aan nummer 2 "werken" en zo heb je toch een gespreksmaatje! Liefs, Sandra
ik ben het er helemaal mee eens!ben hier ook nog niet zolang omdat we pas in april gestopt zijn met de pil,maar heb hier al veel geleerd en vind het mega gezellig
helemaal mee eens!! ik ben echt veel te weten gekomen hier op het forum en...een nieuwe vriendschap erbij
Ik sluit me helemaal bij jullie aan. En wat ik ook erg prettig vind, is dat er zo snel al reacties komen. Ik merk wel dat het idd erg verslavend werkt. hihi ik probeer zo veel mogelijk te kijken, en anders is het ook niet bij te houden. Er komen iedere dag zoveel nieuwe berichten bij. Toppie
Alhoewel ik pas een paar dagen online ben en nog met niemand gekletst hebt, ben ik al helemaal verslaafd aan de site!! Je kan er zo heerlijk struinen en overal meelezen. Heerlijk als je nog 'in het geheim' bezig bent!! Super meiden! 8)
Ook ik sluit me hierbij aan! Ik ben ook nog nieuw op het forum, maar kan het nu al niet laten om iedere dag weer even mee te lezen. Echt superfijn om alle verhalen te lezen, en sommige daarvan te herkennen van jezelf. Ik wordt er altijd weer helemaal blij van! Liefs!