Zou het....? Na 14 miskramen heb ik in 2014 een mooi zoontje mogen krijgen. Een tweede liet helaas op zich wachten en vorige maand ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Daarna op zoek gegaan naar een eisprong en deze gevonden op ma 20 en di 21/11. Zou dus nu ongeveer 10 DPO zijn... Ik voel nog helemaal niks maar toch test gedaan....
Als je op 20 of 21-11 je eisprong had dan zit je nu op 18-19 dpo. Als op 20 en 21-11 je ovutest positief was dan was je ei uiterlijk de 23e en zit je vandaag op 16 dpo.
Dan was je ei uiterlijk de 30e en ben je nu uiterlijk 9 dpo. Voor 9 dpo is het een mooi licht streepje. Ik duim dat hij oploopt.
Zo spannend!! Maar even door het forum scrollend zitten er veel meer in onzekerheid... Kon je maar even binnen kijken
Spannend zeg! En wat is er ondernemen vanuit Gent om je goede zwangerschap zo goed te laten gaan? Moet je nu ook gelijk iets ondernemen bij een positieve test? Ik duim voor je!
Ik slik na mijn eisprong altijd ascal en Cardox en gebruik Utrogestan vaginaal. Na een positieve test ga ik Fraxiparine en prednison gebruiken; dus als test morgen iets is opgelopen start ik dat ook op!
Bij mij was geen medicatie garantie voor een miskraam, medicatie tot nu toe altijd goed geholpen, dus blij dat het bestaat!
Ik zie hem ook! Nu hopen dat hij snel duidelijker wordt! Maar ascal? Dat is een bloedverdunner toch? Waarom gebruik je dat? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor!