Lieve meiden, Vraag me niet waarom, maar zojuist deed ik een test omdat ik deze nog 'over' had. Vorig jaar april had ik een MA van een tweeling We hebben kort daarna besloten om niet meer verder te proberen..."zo is het goed". Maar is dat ook zo? Iedere maand weer hadden we het weer over. Verstand versus gevoel lag niet op hetzelfde nico zeg maar. Maar zodra we maar enigzins erover twijfelden om het toch weer te proberen, kreeg ik koudwatervrees... Maar zojuist... (geen idee dus waarom) deed ik een action test. Cyclus is volgens het boekje dus ik zou komende woensdag ongesteld moeten worden. Zien jullie iets??? Ik denk een streepje te zien.. .maar betwijfel of deze positief is...tell me plz!!!
Ik zie ook wel iets! Maar vind het wel lastig te beoordelen wat ik nou zie. Zou dat niet mooi zijn als het positief is. Dan ben je te laat voor koudwatervrees. Misschien precies wat je nodig had? Blijft spannend natuurlijk.
Ik denk vals positief zelf hoor...het streepje (wat ik dénk te zien was er binnen een minuut. Maar voor mijn gevoel grijs van kleur) en we hebben deze maand slechts 1x gevreeën. Zo'n 2 dgn voor de vermoedelijke eisprong...moet haast niet kunnen (TOCH?!?!?!)
Een keer sex rond de eisprong kan genoeg zijn. Wat spannend. Ik zou proberen te wachten tot dinsdag en dan nogmaals testen. Dan moet er goede oploop te zien zijn. Xx
Ik zie zeker een streepje. En action testen hebben bij mij nog nooit een tweede streep gegeven, tenzij ik zwanger was. Spannend!
Ik vind hem er positief uitzien! En het feitje 1x vrijen. Nou dat kan genoeg zijn! Hier het 8 maanden oude bewijs opschoot. Waar we bij nr1 in de medische molen alles erop en eraan hebben gezeten. Lieten we bij nr2 het op z’n beloop, 1 x gevreeën in de maand dat ik zwanger ben geraakt. Ook ongeveer 2/3 dagen voor de eisprong. En ja hoor het was raak!
Pfff...ik tril er helemaal van. Ik blijf maar zeggen "het kan toch helemaal niet"... Heb ook veel moeite om niks tegen mn mam te zeggen. Maar wil dat pas doen als 'het echt zo is' Heb nog 1 test liggen....dinsdag/woensdag maar weer
Bij m'n dochter 1 x seks gehad die maand, 6 dagen voor dat ik m'n eisprong verwachte maar die kwam plots 2 dagen eerder en zaad heeft 4 dagen overleefd. We waren al ruim een jaar bezig zonder resultaat en die maand was het ineens raak.
Dan heb je niet opgelet met biologie. De vijf dagen voor je eisprong en de dag er na zijn je vruchtbare dagen. Sperma kan tot 5 dagen overleven in je eileiders.
Maak eens een foto (iets meer dichtbij) van de test waarbij je het bovenste omhulsel hebt afgehaald. Dan is het beter voor ons te beoordelen of hij idd grijs of roze is.
Ik zie hem zonder te staren. Staat wel ver naar buitenkant. Maar ik denk toch voorzichtig gefeliciteerd! Die ene keer was bij vriendin genoeg en die is nu 26 weken zwanger. Spannend!