we zwanger maar..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mamapatricia, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    k kan het van de daken schreeuwen te minste vorige week kon ik dat.
    ik ben dinsdag voor een echo geweest en toen was er geen hartje te bekennen volgens de gyn, mijn moeder schoonmoeder en ik zagen er wel een maar de gyn zei dat ze het niet zeker wist en dat ik moest wachten tot over twee weken dan moet ik terug komen misschien dat het zou kunnen dat ik minder ver heen zou zijn en dan het hartje wel klopte , en anders zou ik maar moeten wachten tot het mis zou gaan, zelf heb ik het idee dat ik gewoon minder ver ben omdat ik een onregelmatige cycles heb en erg misselijk en moe ben. nou hopen dat we volgende week woensdag goed nieuws krijgen. maar ze heeft me zeker heel onzeker gemaakt..

groetjes patricia mv romy 12-12-05

2. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Ach Patricia, wat rot!
    Ik herken je gevoel helemaal! Zo hebben ze mij drie weken in onzekerheid laten zitten. En dat terwijl ik aan mijn lichaam eigenlijk al kon merken dat het niet goed zat. Mijn misselijkheid was namelijk weg en ook mijn borsten deden niet meer pijn. Bovendien dacht ik zeker te weten wanneer de verwekkingsdatum was geweest.
    Helaas werd bij mij na drie weken onzekerheid, mijn vermoeden waar. Het vruchtje was met zes weken gestopt met groeien. Ik ben drie dagen later gecurreteerd (kreeg de keuze, maar ik wilde niet afwachten).
    De vrouw van mijn mans neef, kreeg twee maanden geleden hetzelfde bericht en werd ook naar huis gestuurd. Zij had echter nog alle klachten. Na twee weken onzekerheid bleek er niks aan de hand en was ze gewoon lekker zwanger. Inmiddels is ze vier maanden zwanger en is er niks meer aan het handje.

Als jij nog last blijft houden van kwaaltjes en je cyclus was onregelmatig, is er geen reden om te moed te verliezen hoor! Neem je rust en blijf er in geloven, dan hoop ik dat je het over twee weken weer van de daken schreeuwt!
    Ik zou volgende week uitgerekend zijn, maar zoals je aan mijn banner kunt zien wordt het verdriet verzacht door een nieuwe zwangerschap! :D

Veel sterkte de komende tijd.
    Grts, Maartje

3. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    gefeliciteerd geweldig dat je opnieuw zwanger ben geraakt en nog aardig snel ook super hoor..lekker genieten :D :D

het is zeker rot vooral omdat het zolang lijkt te duren de 2 weken..

ik geef je groot gelijk trouwens ik zou ook niet rond willen blijven lopen met een babytje waarvan het hartje niet klopt ook al is het nog zo klein het doet je heel veel verdriet.. ik hoop dat we goed nieuws krijgen.. en kijk echt uit naar de dag dat we weer voor de echo mogen komen..

ben blij dat je er even bij heb gezet dat de vrouw van je mans neef het zelfde had en dat toch goed is afgelopen.

mijn verloskundige zei ook als je misselijk blijft en zo moe als je nu bent is er meestal niks aan de hand

groetjes en badankt

4. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Precies! Als ik jou verhaal hoor, dan zeg ik: zwanger! De doktoren zeiden tegen mij: "Alles kan nog", maar mijn lijf zei heel iets anders. Dus eigenlijk wist ik dat het fout zat, terwijl ik hoop bleef houden door de artsen. Hiermee wil ik zeggen; Je lijf geeft het wel aan als het ECHT niet goed zit!
    Jou verhaal lijkt op het verhaal van de vrouw van mijn mans neef, dus no worry's! Al die stress is niet goed voor jou en niet voor je kindje!

Ik steek een kaarsje voor je op!

Liefs, Maartje

5. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    dankje wel
    Ik zal zeker positief blijven denken..
    En niet zo veel stressen

in ieder geval bedankt voor je bericht hier word ik zelf weer wat zekerder van

6. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goed zo! Dat mag je ook zijn!

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel. Veel sterkte met wachten. Enne, laat het even weten als je zekerheid hebt!

Liefs, Maartje

7. Mars

Mars Actief lid

11 feb 2007
    160
    0
    0
    Jeetje Patricia, wat vreselijk dat je zo lang moet wachten, waarom kon je niet eerder terecht? Wat zegt je eigen gevoel erover? Meestal is je eigen gevoel het beste?
    En helaas wil ik je niet ontmoedigen, maar zwangerschapsklachten wil niets zeggen over of het wel of niet goed zit. Ik heb in september 2003 een missed abortion gehad, had nog alle klachten maar helaas (zoals mijn voorgevoel ook zei, ook al wilde ik dat toendertijd niet erkennen) was het toch niet goed.

Ik ga heel hard voor je duimen dat er volgende week gewoon een mooi kloppend hartje te zien is. Houd je rustig en succes!

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    het is zeker lang wachten maar de gyn zei dat je na twee weken meer zekerheid of zoiets gelukkig is er bijna een week om..

mijn eigen gevoel zegt eigenlijk niet zoveel, de enne keer denk ik ja het zit wel goed en de andere keer denk ik nee het is niet goed ..
    het is heel verschillend omdat ondanks ik nog niet zolang zwanger ben ik al wel een buikje heb zegt iedereen wel van maak je niet druk het zit wel goed anders zou je ook niet groeien ,
    maar ik speur heel internet af het is allemaal dubbel overal staat alles anders.

dus ja eigelijk is het gewoon afwachten.

groetjes patricia

9. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Jeetje meid, wat een onzeker tijd voor je en je ventje. Ik hoop echt dat alles goed is en blijft. Me duimen draaien voor je, en ik hoop dat je snel krijg te horen dat je lekker van je zwangerschap kan genieten.
    Groetjes Jolie

10. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    ik heb ook een echo gehad met 13 week waarop te zien was dat het hartje al met 7 week gestopt was. ik groeide wel en had alle klachten die hoorde bij een zwangerschap..... toch wist ik heel diep ergens dat het niet goed zat. mijn andere 2 kids had ik al zovaak gezegd dat er misschien geen baby kwam als het niet goed groeide enzo... vertrouw goed op je gevoel, die verteld je meestal meer dan je lichaam.....

Deel Deze Pagina