Hoi dames, Wat is jullie werk? Hoeveel uur werk je? Wat gaat er veranderen als het kindje geboren is? Na je oudersschapsverlof dus.. Ik werk momenteel 36 uur als directiesecretaresse.. En als ik een babytje krijg wil ik daarna 20 uurtjes gaan werken, misschien zelfs nog minder..
Ik werk fulltime in het onderwijs (5 dagen). Da's best pittig. Mijn vriend werkt nu al 4 dagen (4 x 9) dus dat is sowieso al 1 dag dat er iemand vrij is. Ik ga dan ook minder werken, ga 3 dagen werken ipv 5. Dus dan hebben we maar voor 2 dagen een andere oplossing nodig.
Ik werkte 32 uur per week als secretaresse / binnendienstmedewerkster op een makelaarskantoor. Maar ben momenteel helaas werkloos en druk zoekende naar een nieuwe baan voor 24 tot 32 uur per week. Want ik weet wel dat ik na een eventuele zwangerschap 24 uur per week wil werken. Mijn vriend werkt fulltime overigens.
Ik werk 40 uur als budgetbeheerder, maar als wij eenmaal een kleine hebben wil ik 3 dagen gaan werken. Mijn vriend kan helaas niet minder gaan werken, maar mijn moeder is altijd dondersmiddags bij ons, dus wij hoeven ook maar voor 1,5 dag iets anders te vinden.
ik werk 32 uur( verdeeld over 4 dagen) als receptioniste/beveiliger En als er straks een kindje is dan wil ik 1 dag minder gaan werken
Ik ben hondentrimster en werk thuis. Dus als er een beeb komt is dat lekker makkelijk. Ga in ieder geval minder werken. Ook handig is dat mijn ouders 2 huizen verderop wonen en mijn vader niet meer werkt en is dus altijd thuis. Dus een oppas binnen handbereik. Mijn vriend werkt fulltime in de bouw en zal dat ook blijven doen.