Hoi dames, Wat is jullie werk? Hoeveel uur werk je? Wat gaat er veranderen als het kindje geboren is? Na je oudersschapsverlof dus.. Ik werk momenteel 36 uur als directiesecretaresse.. En als ik een babytje krijg wil ik daarna 20 uurtjes gaan werken, misschien zelfs nog minder..
Ik werk fulltime in het onderwijs (5 dagen). Da's best pittig. Mijn vriend werkt nu al 4 dagen (4 x 9) dus dat is sowieso al 1 dag dat er iemand vrij is. Ik ga dan ook minder werken, ga 3 dagen werken ipv 5. Dus dan hebben we maar voor 2 dagen een andere oplossing nodig.
Ik werkte 32 uur per week als secretaresse / binnendienstmedewerkster op een makelaarskantoor. Maar ben momenteel helaas werkloos en druk zoekende naar een nieuwe baan voor 24 tot 32 uur per week. Want ik weet wel dat ik na een eventuele zwangerschap 24 uur per week wil werken. Mijn vriend werkt fulltime overigens.
Ik werk 40 uur als budgetbeheerder, maar als wij eenmaal een kleine hebben wil ik 3 dagen gaan werken. Mijn vriend kan helaas niet minder gaan werken, maar mijn moeder is altijd dondersmiddags bij ons, dus wij hoeven ook maar voor 1,5 dag iets anders te vinden.
ik werk 32 uur( verdeeld over 4 dagen) als receptioniste/beveiliger En als er straks een kindje is dan wil ik 1 dag minder gaan werken
Ik ben hondentrimster en werk thuis. Dus als er een beeb komt is dat lekker makkelijk. Ga in ieder geval minder werken. Ook handig is dat mijn ouders 2 huizen verderop wonen en mijn vader niet meer werkt en is dus altijd thuis. Dus een oppas binnen handbereik. Mijn vriend werkt fulltime in de bouw en zal dat ook blijven doen.
Ik heb samen met mijn vriend eigen bedrijffiej . . wat er gaat veranderen weet ik niet we zijn bijde heel erg veel aan het werk.. eerstehalf jaar is meestal rustig laatste half jaar erg druk .. ik wil denk ik misschien 1 a 2 x in de week laten oppassen of we nemen de beeb mee maar is wel ee beetje koudig op bedrijf .. we vinden het zelf erg moeilijk we hebben eerst altijd uitgesteld maar we blijven dit probleem houden .. wil zelf ook wel een dag thuis zijn samen enzo hoor maar we hebben het de ene keer erg druk en de andere tijd zitten we thuis.. is heel verwarrend .. gelukkig hebben wij nu hier in het dorp wel een kinderopvang.. dus als ze later volledig naar school gaan zou ik bijvb. 2 dagen in de week ze naschoolse opvang kunnen doen ( maar dat wil ik niet altijd !!! ) iemand tips?
wij werken alle bij als beveiligers.. ik zal veel minder gaan werken .. en als mijn vriend vrij is misschien dat ik dan ga werken dat moeten we nog uitzoeken
ik werk 30-36 uur in de kinderopvang 5 dagen per week .. als ik dadelijk n beebje krijg ( wij ! ) dan wil ik 3 dagen gaan werken en kindje 2 dagen naar t kdv en 1dagje voor papa
Ik werk 36 uur verdeeld over 4 dagen (4x9uur) op een financiele afdeling. Als we zwanger mogen worden zal ik daarna gewoon hetzelfde blijven werken. Mijn vriend werkt in de horeca en verdient dus ruim 500 euro netto minder dan ik voor hetzelfde aantal uren. Voor ons is het dus een logische stap dat hij minder gaat werken ipv ik.
Ik werk aan huis geef paardrijlessen aan tot nu toe alleen nog kinderen maar komen vast en zeker ook volwassenen bij denk ik. En mijn vriend zit fulltime op de vrachtwagen dus is door de week niet veel thuis. Ik heb meiden rond lopen hier die graag oppassen als ik les geef en geef gemiddeld 2x een half uur per dag per pony/paard dus zal komen op 3uur per dag werken. Met de stallen mesten en paarden rijden dan heb ik een babyfoon en een buurvrouw standby dus zal even puzzelen, passen en meeten zijn en dan gaat het vast op zijn pootjes terecht komen. Ik zal gemiddeld 2paarden per dag rijden 1 van mezelf en 1 van een ander dus werk genoeg en zelf in te delen.
Ik werkte 32 uur en ben na de geboorte van mijn dochter gestopt met werken. Nu heb ik mijn eigen bedrijfje aan huis. Tijdens de slaapjes en 's avonds werk ik. Als er nog een kleintje bij zou komen, zou het even lastiger worden denk ik, maar daar vind ik wel weer wat op.
Ik werk en studeer.. Maar met studie kan ik erg schuiven gelukkig (is deeltijd). En werk is nu 2 dagen in de week! Vriend werkt 36 uur. Geen idee hoe we het tegen die tijd gaan doen. Kan zijn dat ik tegen die tijd afgestudeerd ben en een baan heb, maar daar kan ik nu natuurlijk nog weinig van zeggen. Zwangerschap is helaas ook niet te plannen..
Ik werk op een buitenschoolse opvang voor 22 u per week en daarnaast val ik nog in op 't kinderdagverblijf, dus gemiddeld zit ik op 30 u per week... ene maand iets meer. Als er een kindje komt, dan zou ik het liefst niet meer willen invallen en dus alleen mn vaste locatie ( BSO ) willen behouden, maar dat ligt er aan of mijn vriend dan een fulltime baan heeft, zoniet dan blijf ik gewoon door werken. Kindje zou overigens naar mn schoonmoeder of schoonzusje gaan als mn vriend weer een fulltime baan kan vinden ipv parttime.
Mijn aanstaande mannetje en ik hebben een vlieger bedrijfje,wij geven powerkitelessen..ik kan dat vanaf nu zelf niet meer geven,alleen instructie geven,dus we gaan iemand erbij zoeken,want het seizoen is weer begonnen. In de tussentijd doe ik wel de online verkoop en dat blijf ik dan doen tot 3 maanden na de bevalling. Daarna gaat de kleine in het weekend naar de oppas,en die gaat mee tijdens het kiten.
Mijn vriend werkt fulltime 5 dagen in de week dus en is manager. Ik heb een webshop voor kraamkadoonline...super fijn te combineren met een baby dalijk.ik pas nu ook nog 2 dagen in de week op en tegen die tijd zie ik wel of ik dat wil blijven doen...
ik werk nu 20 uur 1 hele dag en 2 ochtendjes als ik zwanger ben en het kindje er is gaat manlief vast 2 avonddiensten draaien tot 2100 ik werk tot 1230 en hij vanaf 1300 zaodat we alleen voor 1 dag oppas nodig hebben (tante ) en de eerste gaat dan naar school toe
ik werk als beveiliger. ik werkte 32 uur ongeveer in de week. ik ben nu 10 uur in de week gaan werken. 2 middagen lekker relaxt en lekker veel tijd met de kleine. de oma's passen allebei een middag op. goed geregeld vind ik zelf haha
Ik werk 20-30 uur in een kdv. Ik wil straks 20-24 uur gaan werken. Mijn man werkt 40 uur en wil 1 dagje minder gaan werken. Dan blijf er nog maar 1,5/ 2 dagen over. Misschien kdv, misschien mijn moeder, misschien beiden. Misschien eerste jaar mijn moeder en daarna kdv. Weten we nog niet precies! Maar dat zijn de opties.
ik wil er 2,5 gaan werken. Maar dan de ene week 2 dagen en de andere week 3 dagen. Zodat ik één dag in de twee weken even wat voor mezelf kan doen. Lees schoonmaken en dergelijke. En jah natuurlijk ook heel soms een keer wat leuks doen met vriendinnen. Mijn vriend hoopt dan 4 dagen te gaan werken (4x10) Dus dan maar 2 dagen opvang.....