He meisje mooi toch nog steeds een streepje! Ik heb net weer getest,maar nog steeds negatief pffff.... Ben niet opgeblazen en heb ook niet het idee dat ik ongi moet worden. ......irritant hoor...
Oei oei,,, wat spannend!! Oooh meid ik duim heel hard voor je hoor! T kan nog komen die streep! De van mij was ook heel onduidelijk. Laat je t me weten? Ik ben zoo benieuwd!! liefs
Ben gister trouwens na een halve dag werk naar huis gegaan... moest nodig naar de wc, viel er bijna flauw.. werd zo licht in mijn hoofd, toen diaree (sorry haha) en toen overgeven.. ik was zo beroerd.. kon ook geen eten ruiken anders ging ik weer... vandaag voel ik me verder wel ok. Was om half 10 wakker (normaal blijf ik altijd wat suf), rommelende darmen maar verder niks.. HA ass gbeld,die dacht of aan buikgriep of toch aan zwangerschapsymtonen.. moest deze week ff afwachten. Vanmorgen nog een test gedaan, ben zo onzeker maar de 2de streep was nu wel duidelijker... maar ik blijf onzeker.. probeer wel te denken.. als t goed zit.. zit t goed!
Ja inderdaad,2de streep is 2de streep! Bij mij is het gewoon vreemd.. Ben erg emotioneel,moet zelfs huilen bij een tv scene,verder wat acne(heb ik nooit)en heb het gevoel dat als ik ga zitten,ik een bal in mijn buik heb,waardoor het net lijkt of ik ergens op zit....vreemd hoor. Af en toe wat krampjes en telkens denk ik nu,morgen wordt ik ongi,maar telkens is er niets.... Ik wacht nu echt met testen tot maandag,maar ik hoedt je op de hoogte! xx ps heb je foto van jou test?ben wel benieuwd naar dat lijntje
oooh meid... en je durft t aan om nog steeds te wachten IK duim echt voor je hoor meisie! Ik hoop zo dat t raak is! Die acne ken ik wel.. had ik vorige keer niet nu wel.. en die huilbuien.... ik denk toch echt hormonen hoor!! Enn ook nog krampjes.. zou je echt niet nog een testje doen? Doe je anders die van Kruidvat.. 2 voor 5 euro.. die schijnen erg betrouwbaar te zijn! Houd je me op de hoogte?? IK heb vandaag inneens wat bruinig vloed.. zo begon het de vorige keer ook toen het niet goed ging.. ik ben wel weer onzeker hoor pff..
Meid, ik kan je niet helpen je met beide benen op de grond te zetten want zelf voel ik ook van alles. De tekenen wijzen erop maar oooooh wat kan het lichaam je voor de gek houden. Hier nog zo eentje die in de realiteit probeert te blijven.
He brig,hoe gaat het nu? Ik hoop wel goed nieuws van jou te horen... Hier nog steeds niet ongi,maar wel ontzettend veel witte afscheiding.....ieuwwwww..... wacht nog steeds met testen tot maandag,of ik moet zwsverschijnselen krijgen,maar ik blijf kritisch....
Joehoe:-D Littlelovebug hoe staat het er nu voor??? Weet je al wat meer???? En jij Goofychick?? duim voor jullie meiden!!
He brig,nog steeds geen ongi,maar wel ongelooflijk snel moe... ik ga maandag naar de ha,wel gisteren licht streepje op test,dus wie weet. Maar denk zelf van niet hoor,ik ben altijd zeer regelmatig,en voel helemaal geen kwaaltjes etc.... En ik ga op mijn gevoel af,ik wacht dus op mijn ongi,maar om alles uit te sluiten laat ik alles even nachecken.veel vroege overgang in de familie en problemen met de eierstokken,dus wil het even laten checken. Hoe is het verder met jou?geloof je nu alles een btje? En hoe is het met jou verder?
he wijfie, licht streepje is toch een streepje hoor.. kan je geen foto sturen? Misschien moet de hcg nog meer komen.. je weet t niet.. maar wel verstandig dat je ff naar de ha gaat. Je klinkt nog nuchter of wacht je nu gewoon ff af tot de ha.. ik hoop dat t wat positiefs uitkomt! Ik duim in elk geval met je mee hoor! Ik geloof het nu wel meer.. ik heb er een goed gevoel over, een steviger gevoel (klinkt wat vreemd) maar mijn gevoel zegt steeds.. dit zit goed maak geen zorgen nu hopen dat mijn gevoel t goed heeft:-D Maare meisie, houd je me op de hoogte? Veel liefs
He meid,vanmorgen urine ingeleverd,ik ga er om eerlijk te zijn vanuit dat het negatief is hoor... Voel me wel niet in orde,moe wat misselijk al 2 ochtenden(maar niet heel erg,meer vlaagje,en dat kan ook van een virus ofzo komen)en als ik zit lijkt het wel of ik op een extra vetlaagje zit(en ik heb niet eens vet ahhaha)ook heb ik al sinds een paar dagen een vreemd buikje,niet de bolling die ik heb als ik ongi moet worden,we zien wel dus. Maar ach morgen om 11.00 bellen voor uitslag,dan hoor ik wel hoe of wat.Hoop wel als het niet zo is dat ik snel ongi wordt,ik trouw volgende week vrijdag,en ik wil niet met maandverband of tampons lopen op mijn trouwdag!! En jij dame,geniet er nu van! dikke kus xxx
oooh meisie!! Morgen hoor je t??? Maak je niet te druk he, ik hoop zo dat t posi is voor je! Ik duim en leef met je mee hoor! Ga je trouwen? Gefeliciteerd!! Zou wel een mooi cadeautje zijn voor je trouwen hihih genieten? hihih dat is eng hoor. Heb nu wat last van mijn zij en heb wat wittige vliesjes in urine.. wat is dat nu weer... Heb me wel opgegeven \bij moeders voor moeders xxxies!
Nou brig je ziet dat mijn banner is veranderd! We zijn wel erg voorzichtig,want we moeten eerst maar eens zien of deze zwangerschap het houdt...... We hopen het,want anders wordt het de 3de miskraam dit jaar..... Hoe gaat het met jou?
WOWW meisie! Helemaal te gek!! En je was nog wel zo nuchter en dantoch... t is dus raak! Ik hoop dat je zwanger blijft. Miskramen zijn idd heel naar Hoelang was je eigenlijk steeds zwanger?Laten we hopen dat dit goed blijft zitten! Bij mij gaat t goed.. vaak plassen (had een lichte bl.onsteking), elke ochtend vroeg wakker, sneller moe (word alweer wat minder) en hebnu steeds snel last van mijn onderrug en af en toe wat steekjes in mijn zij.Ohja en af en toe denk ik wat voel ik nou.. gaat t wel goed.. en dan is t gewoon vloed.. gelukkig... als alles goed blijft gaan dan hebben we de 18de een echo. heb me trouwens aangemeld bij moeders voor moeders. En jij?Wat voel je allemaal? Ben heel blij voor je hoor! XX
Bij de eerste zw was ik 9 weken bij de 2de 6 weken...dus blijft even spannend. Ben pas gerust na onze eerste echo.8) Ik heb alleen last van rusteloze benen,plassen(wordt s'nachts t ig x wakker)en ik slaap slecht. Wel 2 dagen ongelofelijke ongi krampjes gehad,verder moeilijke stoelgang,en steekjes in liezen... trouwens ik had voor mijn zwangerschap doorzichtig rekbaar afscheiding,na ovu 1x flink witte afscheiding(sorry smerig ik weet het) en nu vrijwel niets meer....is dat normaal? Bij mijn andere zwangerschappen had ik er nooit last van....
Nee hoor meis, kan geen kwaad.... dat is een teken dat je baarmoeder zich klaarmaakt voor je kindje.. heb ik gehoord. Slecht slapen, krampen en rusteloze benen.... t hoort er allemaal bij Kan me voorstellen dat t spannend is meisie! Ik duim dat jullie kindje goed blijft zitten hoor. Liefs
trouwens,ik zie dat we maar 2 dagen schelen......als het kindje blijft zitten kunnen we na 6 maandjes een weddenschap aangaan whahahhahhaaa.