mischien kan je mee komen kletsen bij de mei mama's 2010. Daar zijn veel mama's die uitgerekend zijn in mei. Net als ik
hay ik ben ook in mei 19-05-2010 een dag na mijn man zijn verjaardag spannend hoor gefeliciteerd trouwens
Helemaal leuk Meiden!! Dan als alles goed gaat, hebben we een mooie tijd voor de boeg. lekker met de winter, bolle buikjes en in de zomer lopen we met onze trots! Gr Sun. x
Hallo, Ik ben op 31 mei uitgerekend dus nog net in mei. Zelf ben ik op 28 mei jarig dus wie weet krijg ik een mooi verjaardags kado.
Hallo meiden! IK BEN 25 MEI UITGEREKEND WEL LEUK OM TE ZIEN WANNEER ANDERE ZIJN UITGEREKEND IN MEI. SCHELEN WE NIET VEEL VAN ELKAAR. WANNEER HEBBEN JULLIE JE ECHO? IK HEB DE MIJNE OP 26 OKTOBER (BEN DAN 10 WEKEN) LIEFS KELLY
Hier ook 25 mei. Echo 13 oktober, over twee weekjes dus. Maar kan niet wachten.. Ben nu gelijk weer zwanger na een miskraam, en in januari ook een miskraam gehad. Dus eerst maar eens de echo afwachten..
Meiden, ik ga dit topic sluiten met de hartelijke felicitaties voor jullie allemaal. Hier vinden jullie alle mei-mamma's: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/159651-mei-2010-mamas.html Groetjes, Josien