hey, nou bij ons blijft het afwachten. de huisarts heeft niet echt iets met vroege testen. moet wachten om mijn volgende menstruatie mits die uit blijft. en dan a 2 week testen pffffffff wachten duurt zo lang. kon wel een echo maken maar aangezien het zo pril is nog had dat ook weinig zin. dus we wachten en wachten maar weer pffff
Het nadeel aan testen vóór je NOD is dat je inderdaad een hele prille zwangerschap hebt, die niet doorzet. Houd daar in je hoofd wel rekening mee. Ik ga keihard duimen dat het toch raak is hoor!!!
de huisarts zei ook al dat ik eventueel een miskraam kan hebben, dit hoef je totaal niet te vernemen. maar we zullen zien wat het is. blijven nog lekker met steken onderin de buik en navel zitten en heel vaak plassen op een dag hahahaha. over anderhalf week zullen we het zien
Ik heb ook wel veel slechte verhalen over de kruidvattesten gehoord. Maar ook mensen bij wie die wel goed werkten. Maar omdat ik er hier veel slechte verhalen over las, heb ik die niet gehaald....
hey, die van cb was ook negatief maar mensen van dit forum zeiden dat de hcg waarde daarvan hoger moest liggen dan die van de kruidvat. we moeten nog even geduld hebben...
Ligt aan de kv test, de kv 2 voor 5 zijn echt goed en daar hoor je hier op het forum ook niets dan goe d over. De duurdere willen nog wel es vals posi geven en de ovutesten zijn bagger, die geven altijd posi aan.. Dus, conclusie, kv testen zijn wel betrouwbaar mits je de 2 voor 5 pakt. En vroeg testen is nooit aan te raden, het kan idd met innestelen toch nog mis gaan. Testen is eigelijk pas slim op of na nod. @Zomaar1986, sterkte met wachten.. Ik hoop voor je op een posi uitslag! Knuf Sookie
Hey meiden! ik heb ook 2 testjes gedaan 1van de kruidvad en1 van de Etos. Ze waren allebei positief die van de kruidvad was zelfs meer zichtbaarder dan die van de Etos. die van kruidvat is zeker goed Liefs Kelly
@zomaar 1986,, hoe is het met jou? Zie in je banner dat je over 2 dagen weer kunt testen. Spannend hoor! Hoe voel je je verder??