Hallo, IK heb een vraag over het afvallen. Wat betreft de vraag is ik wil Sonja Bakker gaan doen. Maar wij zijn ook gelijk bezig om zwanger te raken van 2de kindje. Zelf hebben wij al 1 kindje maar willen er een 2de bij. Maar nu is mij vraag kan het kwaad als ik ondertussen gaat afvallen? Heb zelf wat overgewicht dus vandaar dat ik wat kilo'stjes eraf wil. Maar zou ik ondertussen zwanger worden dan stop ik gelijk met het afvallen maar gaat daarna mij zwangerschap weer gewoon verder ermee. In afwachting van een reactie. Met vriendelijke groet Brenda.
hoi Brenda, prima om af te vallen nu. Je kunt gewoon het dieet volgen, zorg wel dat je gezond eet (genoeg groenten en fruit). Als je zwanger blijkt te zijn kun je inderdaad stoppen met het dieet. ben je al gestart met foliumzuur? Mirjam
Hoi Mirjam, Ja zeker ben ik al gestart met foliumzuur. Wij zijn bezig voor 2de kindje want we hebben al één zoontje van 15 maanden en willen nog zo graag een 2de erbij. In ieder geval heel erg bedankt van jouw reactie terug en als ik zwanger blijkt te zijn dan stop ik gelijk ermee en gaat weer verder na de bevalling. Nogmaals bedankt van jouw reactie. Groetjes van Brenda.