Hallo, Deze week is de vruchtbare week (bij cylcus van 28 tot 32 dagen). Ik heb elke keer cyclus van 32 dagen dus beginnen we te vrijen een paar dagen voor en een paar dagen na de eisprong, voor de zekerheid! Weet iemand of dit kwaad kan voor het kwaliteit van het zaad? Groetjes Jessica.
de een zegt van wel, de ander van niet. wij vrijen als we zin hebben, ook 2 keer per dag en zie resultaat
De meeste zeggen dat het om de dag het beste is, maar bij ons bleek de afgelopen tijd dat dat niet effectief was, de eerste maand daarna dat we maar gewoon ook elke dag deden als we zin hadden, en zie gewoon zwanger!
als de kwaliteit van het sperma goed is dan moet het niet zo'n probleem zijn... Wij hebben ook seks gehad op de vruchtbare dagen (alleen helaas niet op de vruchtbaarste dag volgens mijn banner omdat het niet lukte bij mij :S ) en ook iedere dag en we hebben zoiets nou ja we zien wel of het komt of niet...
Zo lang het voor jou en je man allebei prettig voelt om iedere dag seks te hebben in de vruchtbare periode is het toch prima? Lekker van genieten zou ik zeggen..... In het geval er met zijn zaad niets mis is, hoeft dat ook helemaal geen enkel probleem te zijn. En om er nu bij voorbaat al van uit te gaan dat het niet goed zou zitten...tja, weet niet of dat goed is?! Dat kunnen jullie alleen zelf maar beoordelen. Maar ik ben geneigd te zeggen: vooral zovaak doen als voor jullie goed voelt/lekker is. Ik denk dat het ook een stuk ontspannener is wanneer je gewoon vrijt wanneer je daartoe de behoefte/drang voelt ipv bezig te zijn met welke dagen je vruchtbaar bent. En volgens mij heeft de natuur het zo geregeld dat je op het moment dat je zwanger moet worden (volgens gods plan of wat dan ook) je ook vanzelf (meer) zin hebt/behoefte voelt te vrijen op het juiste moment. De meeste vrouwen voelen toch ook een verhoogde seksdrive voor hun eisprong? Niet voor niets volgens mij... Hoe dan ook: Veel succes!