al 3 dagen pijn 35 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door thiz, 18 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thiz

thiz Lid

22 mei 2008
    9
    0
    0
    halloo ,,

ik had een vraagje maandag begon het ik kreeg hele erge steken in mijn onderbuik ik kon er niet door lopen dat duurde ongeveer een half uurtje met 33 weken was mijn baby al ingedaald en lag vast. na de steken kreeg in de soort menstruatiepijn dat duurde ook wel een soort half uur. daarna bleef het heel lichtjes weer komen. de volgende dag kwamen de steken weer trug. s'avonds kwam de menstruatie pij ook weer trug die was best pijnlijk. gister kwam de steken en mensrtuatioe pijn alweer trug ook heb ik nu heell erg last van maagzuur zoals nooit van te voren. van morgen om half 8 begon de menstruatie pijn weer in totaal heeft het eenuur geduurt ik voelde de baby wel mijn blaas omhoog drukken en hij bewoog ook veel .. maar de hele dag door blijft die pijntjes terug komen . wat zou het zijn betekend het iets. ik zou het egt niet weten

groetjes thiz

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik denk toch dat het een soort voorweeën zijn, of dat het kindje nog verder is ingedaald. Blijf je die steken houden dan even urine laten controleren op blaasontsteking. Als er regelmaat in komt dan je verloskundige bellen.

Mirjam

3. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hot thiz,

Laat je urine even nakijken bij de huisarts. Een blaasontsteking kan deze klachten namelijk veroorzaken ook al heb je geen klachten van pijn bij het plassen. In de zwangerschap verloopt een blaasontsteking anders. soms zelfs symptoomloos.
    Ook kunnen het oefen weeen zijn. Je baarmoeder is een grote spier die aan het einde van de zwangerschap een behoorlijke prestatie moet leveren. daarom oefent het van te voren dit kan geen kwaad.

Imke

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi thiz,

Luxe zeg, jou vraag is twee keer beantwoord!

Imke

5. thiz

thiz Lid

22 mei 2008
    9
    0
    0
    Dankjee weel voor jullie antwoorden :)

Deel Deze Pagina