Ben deze maand 2 weken te vroeg "ongesteld" geworden. Direct op de dag dat ik begon te vloeien is er een bloedtest gedaan(naar mijn idee zit er dan(als het een innestelingsbloeding was)veel te vroeg Resultaat van de bloedtest negatief(had niet anders verwacht) Bij die vloeiing van ruim 4 dagen heb ik totaal geen ongesteldsheid symptonen bij gehad....Normaal ben ik er echt ziek van... Ik had geen hoofpijn,geen buikpijn,geen pijn in mijn rug ect..En nog niet eens Chagarijnig Maar nu voel ik me echt mega vreemd. Ik heb het gevoel dat ik wéér ongesteld moet worden,ben ontzettend moe en gisteren geen BH aangedaan,kon het gewoon niet hebben Beetje last van rugpijn,ik weet niet wat ik hiervan moet denken Als ik deze vloeiing niet meetel dan zou ik 11 maart ongesteld moeten worden en zou ik het als een ongesteldheid hebben gerekend,wat ik nu dus wel heb gedaan dan pas de 27e maart weer mijn NOD. Ik denk dat ik voor de zekerheid rond de 11e maar even een testje doe,om zekerheid te krijgen,want ik weet het nu ook niet meer. Stel dat ik wel een positieve test heb rond de 11e dan kan ik alleen die vloeiing van ruim 4 dagen niet verklaren.Dat kan toch nooit een innesteling zijn geweest dan?