Harde buik pijnlijk

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nala010, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Goedemiddag,

Sinds een aantal dagen heb ik zo nu en dan een harde buik, het meeste 's nachts en als ik een volle blaas heb.. Volkomen normaal dus.

Alleen doen ze als ze opkomen pijn, ik weet dan even niet waar ik het moet zoeken.. Is dit normaal?

Ik moet morgenochtend sowieso op extra controle ivm een stijgende bloeddruk dus dan kaart ik het zeker ook aan bij de verloskundige..
    Alleen werd mijn nieuwsgierigheid gewekt omdat je overal leest dat ze geen pijn mogen doen en dat je de verloskundige moet bellen, alleen staat er dan vaak ook dat ze dan regelmatig opkomen die harde buiken, wat bij mij niet het geval is..

Bedankt,
    Groetjes Nala010

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nala010,

het zou kunnen dat je een blaasontsteking hebt, je zou morgen je urine eerst even kunnen laten checken bij je HA. Verder heb je nu een groeispurtfase waarin je baarmoeder eerder geprikkeld is en pijnlijk kan zijn bij inderdaad bv een volle blaas of activiteit van jou of je kind. Zolang er geen regelmaat in zit en het niet toenemend pijnlijk is, klinkt het normaal.

Groeten Brigitte

3. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Dankjewel!

Ik zal morgen even wat urine meenemen naar de huisarts..

Deel Deze Pagina