Bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Umm85, Oct 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hallo,

Ik ben nu 6 weekjes zwanger en heb nu 3 dagen last van een heel klein beetje bloedverlies. Het begon zaterdagavond met een beetje bruin bloedverlies bij het afvegen. Gister was het wel echt rood bloed, maar ook echt maar een paar druppels. Vandaag heb ik ook een klein beetje bruin bloedverlies maar er komen gewoon wat druppels uit en dan is het weer klaar.
    Ik ben nu toch wel een beetje ongerust, zou dit het begin kunnen zijn van een miskraam? Ik heb verder geen krampen of andere klachten.

Alvast bedankt

Groetjes Meryem

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Meryem,

een paar druppeltjes bloedverlies zijn over het algemeen niet erg en komen dan vaak van een gesprongen vaatje in de baarmoedermond. Helaas kan ik je niets garanderen en moet de tijd het uitwijzen. Heb je al een gesprek met je vk gehad? Anders kan zij wellicht een vroege echo regelen. In de meeste gevallen zit het gewoon goed hoor, vooral als je geen krampjes hebt, maar die zekerheid heb je nu eenmaal niet nu.

Groetjes Brigitte

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bedankt voor je antwoord Brigitte!
    Ik heb vanmorgen even gebeld, en mag een weekje eerder komen voor de eerste echo (word nu 30 oktober) en ze vertelde me ongeveer hetzelfde als jij me vertelde. Ik heb vandaag ook geen bloedverlies meer gehad gelukkig. Ik moet het maar even rustig afwachten.

Share This Page