Hi Ladies, Even van me afschrijven hoor, na een gigantisch drukke periode krijg ik hopelijk rust? Het zit zo, mijn vriend en ik zijn 3 weken geleden verhuisd en zoals dat altijd gaat, komt daar heel veel werk bij kijken... We hebben het huis wel al een hele tijd waardoor er al veel gebeurd was maar het is nog lang niet klaar! De stucadoor is vandaag met de babykamer begonnen, dus hopelijk kan ik volgende week gaan sauzen, daarna gaat vriendlief laminaat leggen en kunnen we gaan inrichten! Tot die tijd houd ik me bezig met wassen, strijken en uitzoeken wat ik allemaal nog moet hebben! En dan werk ik ook nog eens vanuit thuis (eigen baas, dus verlof? Wat is dat) waar ik afgelopen week nog een grote order voor heb weggewerkt Hoogstwaarschijnlijk werk ik volgende week gewoon weer verder, want we hebben nog geen tv of internet... grootste ramp is nog wel de ketel, die doet het niet goed... daardoor heb ik steeds maar 4 minuten warm water, en dat is dus echt niet genoeg om te douchen en volgende week is mn vriend ook weer een week weg voor zn werk, ondanks dat ik altijd nog heel nuchter ben geweest deze zwangerschap, werd het me vandaag toch echt even teveel... met alle pijntjes en kwaaltjes die er ook bij horen, ben ik gewoon ff niet happy.... Jullie herkennen dit vast wel
Poeh, dat klinkt als veel tegelijk! Kan je niet lekker in bad of douchen bij familie? Of een massage boeken. Sterkte met de laatste loodjes Hier al de hele zwangerschap max 5 uur slaap per nacht icm fulltime werk en een peuter. Zit nu te duimen dat hij vannacht goed slaapt en dan ik hopelijk ook... Gelukkig ben je 35 weken dus bijna de beloning in handen. Is de ketel wel binnenkort op orde? Met een baby best onhandig straks....
Als het goed is wel natuurlijk, waarschijnlijk is het een kleine reparatie... Het is zo dat er even voor gebeld moet worden en mn vriend heeft ook al zoveel aan zn kop dat het steeds niet gebeurd... En het is een vriend van hem die ff moet komen, maar als dat niet snel gaat gebeuren dan bel ik wel iemand.... Gisteravond ff heerlijk kunnen douchen bij mn moeder, ik kan er vandaag weer ff tegen haha
Ik vind het nogal wat dat je vriend een week weggaat terwijl jij jouw 37ste zwangerschapsweek in gaat. Hoe is dat voor jou?
Nou, zo'n waslijst aan werkzaamheden was mij bij 37 weken al niet meer gelukt. Ik moest 50% gaan werken door oververmoeidheid, dus laat staan dat ik een verhuizing etc had kunnen doen. Knap dat het je lukt hoor! Neem toch even een momentje voor jezelf. Ga lekker naar het zwembad of iets dergelijks om te dobberen, pak daar 10minuutjes sauna of stoombad mee en je kunt ook een lekkere lange douche meepakken daar. Creatief zijn en vooral aan jezelf denken. Je moet straks ook nog "even" een bevalling doen he? Kost je ook een paar uur en met een beetje pech midden in de nacht
Die week weg valt idd best zwaar, niet zozeer omdat ik bang ben dat ik al ga bevallen maar meer omdat we in een nieuw huis zitten waar nog best veel moet gebeuren en ik dus een week lang alles in mn eentje ga doen, en dat is niet altijd slim zeg maar... Hij zit op 4 uurtjes rijden afstand, dus mocht het toch gebeuren, dan moet ie flink gas geven (4 uur kan al te lang zijn, al denk ik dat het langer gaat duren bij een eerste) Liever zou ik hebben dat ie gewoon thuis bleef, maarja
Owja, aan mezelf denken misschien wel slim met een bevalling op komst ja... Ik doe wel iedere week yoga, en dat helpt wel om niet helemaal gek te worden haha Maar je hebt helemaal gelijk, een zwembad is best een idee!