hallo dames even een vraagje!! heb 3,5 weken geleden een mk gehad en al bijna 2 weken geleden weer negatief getest! nu wou ik toch nog ff een testje doen voor de zekerheid en ook om te kijken of een testje mischien nieuw hcg bespeurde(moet maandag terug voor controle na mk) en nu zie ik toch echt een lichte streep, super licht dat wel. heb hem geprobeert op de foto te zetten maar het is moeilijk te zien helaas! ik had van maandag 26 nov tot 2 dec vruchtbaarslijm. dus ga ervan uit dat ik toen mijn eisprong een x heb gehad! weet niet precies hoeveel dagen ik voor nod zit, kan goed 6 dagen zijn haha! heb net zoals de vorige x weer steken in mijn liezen, beetje buikpijn, jeukende tepels, rugpijn. tja eigenlijk alle klachten die ik de vorige x ook had! maar goed ik weet dat je lichaam je enorm voor de gek kan houden!! maar zien jullie het ook?? het is een midstream van testjezelf.nu. ben benieuwd, maak me zelf weer helemaal gek terwijl ik weet dat de enige optie afwachtten is!! haha
Pfff meis... Dit is echt een tuurstreep! Ik lijk wel iets te zien als ik heel erg mijn best doe, maar zeker weten doe ik het niet. Ben benieuwd naar je volgende testen! Ik hoop het voor je meid!
Als ik met een beetje dichtgeknepen oog kijk, lijk ik toch echt wel een streepje te zien! Ik ben heel benieuwd de komende dagen. Denk dat je nog best ver voor nod zit als je nog tot 2 december vruchtbaar slijm hebt gehad. Ik duim voor je dat het raak is!!
jaa tis echt een enorme tuurstreep ik weet het haha ik dacht dat dinsdag ong mijn nod moest zijn maar kan er ook flink naast zitten! maar had gister ook weer vruchtbaarslijm en dat had ik de vorige x voor mijn nod ook en toen was ik dus zwanger! pff probeer me er niet te veel op te focussen haha maar o o wat is dat moeilijk!
ik moet maandag bij de gyneacoloog bloed laten prikken dus dan weet ik het zoeizo maar toch is zon test dan zo verleidelijk haha!
heb ff mijn testjes van gisteren erbij gezet! daar is echt met het blote oog een streep te zien maar heb niet zon goede camera dus hij wil niet echt op de foto zie ze alleen als ik mijn beeldscherm een beetje kantel!
Oeh, wat een tuurstreep. Maar ik zie het streepje wel hoor, heel licht en volgens mij ook nog de juiste kleur roze. Hopelijk een plakker en is die over een dag of 2 nog duidelijker. Spannend!!
pff vind het ook zo spannend! hebnal de hele tijd steken en pijn bij mijn linker lies,lage rugpijn raar gevoel in mijn bm licht misselijk kortom alle klachten dienik de vorige x ook had! spannnnend heb geen geduld haha
Hier ook zo,n test pfff hou het niet meer van de spanning. Ik ga morgen ook weer testen, hoop zo dat het eindelijk na 2,5 jaar raak is. Succes morgen!