Kan het mijn innesteling zijn die ik voel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sanne1984, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds gister heb ik een beetje een raar trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Vandaag is het wat heftiger. Vanochtend had ik eerst een paar steekjes, ech vlak boven mijn lies. Nu lijkt het een beetje alsof er aan mijn baarmoeder getrokken wordt, zo voelt het. Als ik een beetje voorovergebogen zit, voel ik bijna niks maar zodra ik goed rechtop ga zitten (en me dus strek) of ik ga lopen, dan voel ik een beetje trekkende pijn.

Herkent iemand dit? De afgelopen 3 maanden heb ik helaas veel last gehad van "fake" zwangerschapssymptomen en veel twijfel (omdat ik het zo graag wil) maar voor mijn gevoel heb ik dat nu wel wat meer losgelaten. Hoewel... ik ben natuurlijk nu wel weer op dit forum ;)

2. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi
    op welke cyclusdag zit je?
    kan je daar wat meer over vertellem?

3. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    idd in welke dag van cycles zit je het kan ook heel goed je eisprong zijn dan heb ik ook pijn recht of links onderin tegen me lies aan.

4. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is dag 14 van mijn cyclus. De 1e ronde duurde mijn totale cyclus 21 dagen en de 2e ronde maar liefst 56 dagen. Geen peil op te trekken dus...

5. FvK

FvK Actief lid

28 dec 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Ik ben ook wel benieuwd naar eventuele antwoorden op jouw vraag. Ik heb op dag 22 van mijn cyclus behoorlijke steken in mijn buik gekregen incl zere tepels (heb ik anders nooit!) en die steken in mijn lies. Mijn cyclus kan ik nog niet echt regelmatig noemen, althans, het is de derde cyclus na het stoppen met de pil. Het zou in mijn geval de eisprong kunnen zijn, maar misschien ook een innesteling? Of voel je over het algemeen weinig van de innesteling? Het lichaam zit ingewikkeld in elkaar en ik vind het echt puzzelen!

6. Delta

Delta Niet meer actief

het zou kunnen, rond mijn innesteling had ik een zwaar gevoel in rechterlies, deed ook pijn tijdens lopen, net of er een pees ofzo niet goed zat? moeilijk uit te leggen.. 2 weken later posi test

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hmm.. dat over het trekkerige gevoel bij het rechtop lopen en strekken herken ik heel erg! Ik heb toen ook posi getest.

Maar omdat je zo'n onregelmatige cyclus hebt is het niet met zekerheid te zeggen, het zou ook iets met je eisprong te maken kunnen hebben.

Misschien over een weekje testen?

8. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Delta, hoe lang duurde dit gevoel bij jou? Het centreert zich steeds meer rechts onderin de buik en vooral bij het lopen. Maar ik zou verwachten dat dit heel kort duurt, alleen op het moment van de innesteling maar heb het nu toch wel al een dag, in ieder geval sinds vanmorgen.

9. Delta

Delta Niet meer actief

bij mij duurde het iets meer dan een halve dag? ik kreeg het begin middag tot wel eind avond!

10. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @CherryBelly, ik wil ook echt niet teveel hopen want ik merk dat ik er de afgelopen tijd veel te veel mee bezig ben geweest wat er volgens mij voor heeft gezorgd dat ik niet ongesteld werd de laatste keer. Hoe lang duurde dat trekkerige gevoel bij jou?

11. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben benieuwd hoe lang het bij mij duurt dan! Ik hou het voor nu voor de zekerheid maar even op een komende eisprong :) Zag trouwens pas net dat je 4 weken zwanger bent, gefeliciteerd!!

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad

Bij mij was het eigenlijk denk ik niet meer de innesteling, maar was beebje denk ik al ingenesteld. Ik heb dat trekkerige gevoel in mijn baarmoeder af en toe namelijk nog steeds als ik gehurkt heb gezeten bijvoorbeeld. En als ik daarna weer rechtop ga staan.

De innesteling zelf heb ik niet echt bewust gevoeld.

13. Delta

Delta Niet meer actief

dankjewel! je weet het nooit van te voren, het is erg moeilijk.. ik wist t ook niet hoor wat t was eigenlijk haha, maar achteraf...

14. Quinnie

Quinnie Actief lid

8 jan 2012
    153
    0
    16
    ik heb het ook gehad precies een week na mijn eisprong en het voelde ook als mijn eisprong.
    het begon 's avonds en toen ik de volgende ochtend wakker werd was het weg.
    ik weet nog niet wat het was.

15. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Klinkt mij zoals je het omschrijft als het rijpen van een eitje en een naderende eisprong!

16. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Oh dat trekkerige zware gevoel in mijn onderbuik heb ik ook sinds gisteren en heb het nu ook. Als mijn berekening en cyclus kloppen zou het vandaag in moeten nestelen dus ik ben benieuwd!

En Sanne, ik duim voor een posi test voor je! :)

17. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hier ook dat trekkende zeurende gevoel sinds gisteren. Echt de hele dag door. Maar dan de gehele onderkant :D schaamstreek/liezen.

Meestal als het bij mij aan 1 kant is, is dat het groeien van mijn eitje. Dat weet ik omdat in 2010 mijn cyclus is gevolgd met inwendige echo's.

Aangezien je nog een erg onregelmatige cyclus hebt en je het aan 1 kant voelt denk ik eerder aan het groeien van de follikels of eisprong.

Ennuh... er weinig mee bezig zijn valt niet mee... ik heb het 2 weken volgehouden haha!

18. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi, ow dag 14 in een onvoorspelbare cyclus dus?
    waarom ga je niet voor de zekerheid klussen? wie weet zit je te ovuleren.. zou ook weer kunnen.. dus ik zou zeggen.. echte antwoorden hebben we niet maar je kan je kansen wel optimaliseren dus ik zou zeggen, ga er tegenaan en wie weet ..

succes!

19. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    ow of een ovutest doen, dan weet je t ineens zeker!;)

20. sanne1984

sanne1984 Lid

24 nov 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al jullie reacties! Ik denk inderdaad dat het een naderende eisprong is. Ik heb het gevoel vandaag nog steeds een beetje maar veel minder. In ieder geval niet meer dat trekkerige, meer een beetje zeurderig af en toe. Er is in ieder geval goed geklust de afgelopen dagen :)

Deel Deze Pagina