Dag allemaal, Zag net dat mijn cyclusbanner van Lilypie gewoon weer bij dag 1 was begonnen met aftellen ervanuitgaande dat ik ongesteld was geworden, wat nog niet het geval is... Wie weet hoe je dat anders kan instellen? Heb nu maar weer cyclusbanner van deze site eropgezet. Groetjes Fiorentina
Had er ook last van, geen idee hoe je dat kan oplossen. Bij deze nog eens een oproep aan de administrator. Kunnen we iets meer variatie krijgen in de cyclusbanner van deze site? Dan zijn wel al tevreden!
Jij bent dus ook overtijd! Ik heb op 21 en 22 oktober een positieve ovulatietest gehad dus ik verwachte nu eigenlijk wel ongesteld te worden! Groetjes Fiorentina
Had precies het zelfde "probleem". Heb ook de banner van deze site er maar weer opgezet. Maare meide, met een beetje geluk kunnen we zo naar een andere banner gaan zoeken [-o< Hi hi, zou toch nog beter zijn? Dikke knuf daantje
Dat probleem had ik ook met banners van andere sites! Helaas is de banner van deze site te kort voor mijn cyclus....