Vanochtend getest en zwanger! Hoor ik vandaag van m'n nicht dat ze oktober miskraam heeft gehad en mijn stiefzus was 8 weken zwanger en nu dus niet meer ook een miskraam. Word hier erg onzeker van en kan ook nog niet echt blij zijn. Kan het eigenlijk niet geloven dat ik zwanger ben!
gefeliciteerd meis, logisch dat je onzeker bent, ben ik ook hoor.. maar geniet van je zwangerschap...
Gefeliciteerd meis! Lijkt mij ook moeilijk heel blij te zijn als zowel je zus als nicht pas geleden een miskraam hebben gehad. Hoop dat bij jou alles goed mag gaan.
Volgens mij heeft (bijna) iedereen last van die onzekerheid in de eerste periode. Ik in ieder geval wel hoor! Maar naarmate de tijd verstrijkt en je goede echo's krijgt en straks het hartje hoort en later de baby zelf kunt voelen, wordt dat vast minder. Geniet maar lekker van de momenten dat jij je echt lekker zwanger voelt!
Gefeliciteerd!!! enne inderdaad ik ben ook zow onzeker!!!!8) kan niet wachten tot de eerste echo op 30 maart!!!!! maar wat ik doe en jij ook moet doen Genieten van het feit dat je zwanger bent!!!!!
bij m ij hebben ze ook gezecht maart zwanger bennu nog niet zwanger moet de 6de ongi worden weet allen niet of dat tie komt heb 8 feb een miskraam gehad maar meid dat het bij andere zo gaat wil niet zeggendathet bijjouook zo is gelfeliciteerd meid en geniet der van
Meid gefeliciteerd!! Hier ook een onzeker iemand Heb een maand geleden nog een MK gehad.. Als we maar geen bloed zien dan gaat het hopelijk goed. Geniet ervan Liefs, Sandra
Gefeliciteerd! Probeer er van te genieten.. Maar snap het wel. Weet je, eigenlijk is het zo dat vanaf het moment van de positieve test je begint met zorgen (maken), ben je straks verder dan maak je je zorgen om de echo, en dan weer iets om zorgen over te maken. Het zorgen voor / zorgen om begint nu al! Zo zie ik het een beetje en ook ik heb er 'last' van en zie het nu ook wel een beetje als een leerproces om goed met deze zorgen en onzekerheden om te gaan. Meid heel veel succes! Liefs Emmely
wij vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde!! maken ons altijd veel te druk. ik ben ook zo n ramp. allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. met zn allen op naar de 12 weken. dan kunnen we weer een beetje genieten. groetjes charlie