Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger en ben 16 november uitgerekend. Het is inmiddels alweer 2 wkn. geleden dat ik een positieve test (of zeg maar testen,haha) heb gedaan. Ooh, we zijn echt super blij . Het is nog wel allemaal heel onwerkelijk maar we hebben nog een lange tijd te gaan om aan het idee te wennen. Het is gelijk de eerste maand al raak dus dat was totaal onverwachts,hihi. We hoorde hier en daar dat het toch wel even kon duren en dat we het gewoon op ons af moesten laten komen en zo zie je maar dat dat bij iedereen weer anders is en dat je er niets van kan zeggen. Ik durfde niet eerder een berichtje op dit forum te zetten omdat ik bang was dat mijn zus en schoonzus het zouden lezen voor dat hun het wisten dus heb vandaar nog even gewacht. We hebben inmiddels de familie het goeie nieuws verteld en de opa's en oma's en oom's en tante's reageerde super enthousiast dus die zijn ook super blij en vinden het heel er leuk dat ze een kleinkind/neefje of nichtje krijgen. Volgende wk. dinsdag hebben mijn vriend en ik een 1ste gesprek bij de verloskundige en gaan ze bloedafnemen en 24 april krijgen we de eerste echo dus is erg spannend allemaal en heel erg leuk. Ik wil alle (mede) zwangere van harte feliciteren en heel veel succes en plezier toegewenst. Groetjes Kim