Ik kwam vanmorgen even hier kijken en las dat iemand schreef dat Diarree ook een teken kan zijn,dat je mischien zwanger ben. En toen dacht ik: Ik heb al een paar dagen last van Diaree, dus ik kan ook zwanger zijn. Dus haalde ik gelijk een zwangerschap test. En met uitslag: Ik Ben Zwanger Kan het nog steeds niet geloven....
Goed hoor gefeliciteerd..is je vriend er ook blij mee? want die wilde toch niet meer omdat hij bij zn ex ook 2 kinderen heeft?...een fijne zwangerschap gewenst
Nou die weet het nog niet. Ga het straks vertellen. Maar we hebben het wel uitgepraat. In het begin zei hij niet echt waarom hij geen derde kind wilde, maar daarna toen we het uit gingen uitpraten zei hij dat hij zich zorgen maakt over mijn studie waar ik mee bezig ben en financieel. Maar waar 4 mensen van kunnen eten kan ook 5 mensen eten. Zo denk ik tenminste. En IK wil zo graag een derde.
Ach dat was jij ik heb ook je topic gelezen, vind het fijn voor je dat je zwanger bent echt waar gefeliciteerd en ik hoop dat je er uit komt. jennie72