Krijgen wij echt een kleine meid ? Op 1 september hadden wij een pret echo en eerst was ze overtuigd dat we een jochie kregen ..Was ik zelf ook van overtuigd maar later trok ze toch alles weer terug want ze zag toch ook wel iets van een meid ( dit was met 15 weken ) Dus we waren nog volledig blanco maar nog altijd overtuigd van een jongen .. Mijn gyn wist dat ik helemaal ervan was overtuigd dat het een jochie zou zijn maar kwam met de mededeling dat het toch echt een meisje is! Wow!! Maar kan het niet geloven !! Bedoel jochie ook helemaal super maar omdat ik dit totaal niet had verwacht ben ik helemaal blown away!! Is het echt zo ? ZIen jullie het ook ? Lees overal dat het 3 streepjes zou moeten hebben maar die kan ik niet ontdekken!! En hij lag helemaal in een deuk toen ik het over hamburger had .. Had ie zelf nog nooit van gehoord! Hij heeft echt goed gezocht maar was geen pielie nergens te zien ! Is het zo dames ? Groetjes vanaf een hele roze wolk!!!
Thanks! Wow haha dat wilde ik toch wel heel graag horen Melanie! Iedereen incl ik dachten jongen wat geweldig een meid !!! Nogmaals met een jochie was ik net zo blij geweest maar dit vind k wel heeeeeeeeeeeeeel erg gaaf hahaha
Jaaa ik had ook zo'n echo! Nu een stuk of 5 echos later is het nogsteeds echt een meisje(en nu pas geloof ik het ) GEFELICITEERD!!! ROZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik zie volgens mij ook schaamlippen a1974! T lijkt ook totaal niet op onze Pottyshot zeg maar en wij krijgen wel n zoon! Gefeliciteeeeerd!
Zo zag onze 20-weken echo er ook uit en wij krijgen ook een meid, gefeliciteerd! Mijn arts was zelfs ZO overtuigd bij deze echo dat ze aanbod om te babykamer persoonlijk blauw te komen verven als er toch een jongetje geboren zou worden!
Bedankt allemaal voor het mee kijken Wij zijn helemaal in de gloria en ooo wat heerlijk al dat roze !! Geweldig!!! Liefs vanaf een hele grote roze wolk !