Hoi meiden, Op 31 december heb ik een vmk gehad. Erg verdrietig natuurlijk en die week veel gehuild. Daarna wel weer meteen met frisse moed verder gegaan en gisteren een licht positieve test in mijn handen Omdat VL het nog niet helemaal geloofde, vanmorgen een CB Digi gedaan en ja hoor, hartstikke zwanger!! Ik ben superblij maar tegelijk ook een beetje angstig dat het weer mis zou gaan. Ik probeer te genieten en er vanuit te gaan dat deze blijft zitten!
Wat fijn voor je! Gefelicteerd Ga er inderdaad vanuit dat deze blijft zitten, de kans op een goede zwangerschap is zoveel groter! Geniet ervan!
Gefeliciteerd!!! Hier ook een soortgelijke situatie... begrijp je helemaal! Dit keer moeten onze wondertjes blijven plakken
Gefeliciteerd leolientje! Superleuk! Ik ken het gevoel hoor, ik heb in januari een vmk gehad dus nu ook erg onzeker... Heb je de Vk al gebeld? Ik mocht eerder komen voor een echo ivm vmk vorige keer, misschien kun je dat ook vragen? Scheelt toch weer een paar weken stressen!
Hey shart ja ik mag de VK bellen als ik 6 weken ben gelukkig maar zelfs dat lijkt een eeuwigheid te duren! Hoe is het met jou?