hallo! Ik heb een missed abortion gehad. Daarna ben ik door blijven testen tot mijn zwangerschapstest echt negatief was. Ten minste, in het juiste licht, als ik precies goed draaide zag ik soms voor mijn idee nog een enorm vage schaduw. Dat was een week geleden. Vorige week zondag (dus anderhalve week terug) had ik een positieve ovulatietest. En dit is mijn zwangerschapstest van net. Zien jullie iets?
Ik zie het...... Maar 1.5 week na ov test is dan nu misschien 8 of 9 dpo?? Zou kunnen!!! Ik hoop het!
Ja precies. Ik zelf denk dat mijn ovulatie op maandag was. Dus 9 DPO denk ik. Maar dat is nergens op gebaseerd. Overigens is hij wel veel te licht om kleur in te herkennen of zoiets dus t kan ook gewoon een valse streep zijn. Maar hij stond er binnen de tijd en hij is wel te zien toch?
Ik zie hem zonder te hoeven turen. En als je morgenvroeg nou de predictor early zou doen? Hopelijk loopt die mooi op
Jazeker, toen ik 1e x teste 6dagen VOOR nod (blijkbaar) had ik op de kv2v5 echt een hele tuurstreepje toen ik de predictor gebruikte was die al vrij duidelijk en binnen de afleestijd te zien. En zie m'n banner