Ik mis een wijntje bij bijzondere gelegenheden, zoals einde van de middag in een kroegje, uiteten, avondje uit. Zo doordeweeks heb ik er ook geen zin in. Ik ben nu een beetje opzoek wat een leuk alternatief is, de jus d'orange, spa rood, etc heb ik ook wel gezien. Nu heb ik gisteren tijdens uiteten Jillz 0,0% gedronken, een appelcider. Heel fris en niet te "appelig". Ze schonken het in een proseccoglas waardoor het ook nog leuk drinkt. Wat drinken jullie als alternatief voor een borrel?
Ah goed idee! Ga ik ook eens proberen. Ik weet het ook echt niet. Bestel nu maar vaak Muntthee maak ik voor mezelf thuis niet zo snel, Anders bestel ik rivella.
Alcoholvrij bier en wijn. Ben normaal geen bier drinker, maar vooral alcoholvrij wit bier vind ik wel lekker. De alcoholvrije wijn is allemaal iets te zoet voor mijn smaak, maar op z'n tijd wel lekker als afwisseling.
De rosébier en witbier vind ik ook wel goed klinken De wijn zonder alcohol heb ik nog nooit gepoefd, ga ik dan ook eens doen.....
Ik vind crodino heel lekker! Een fris Italiaans drankje. Het lijkt op aperol spritz, maar dan zonder alcohol.
Ik mis het helemaal niet Ik dronk alleen wat op een verjaardag of in de zomer op een terrasje, maar zo weinig dat ik het prima af kan met een colaatje ofzo. Jillz en rosé 0% zit ook veel in die zwangerschap pakketten, maar ook die heb ik niet opgedronken
Ik heb geen vervanging. Ik ben nooit zo afhankelijk van alcohol geweest dat ik nu een vervanger moet hebben. Feestjes en etentjes zijn net zo leuk met fris en sap
Ik vind het inderdaad vooral met uiteten gaan lastig haha. Dan mis ik het ook. Ik drink nu af en toe op momenten Jillz 0% (beide varianten) , Wieckse Rosébier 0%. Witbier en Radler variant vind ik persoonlijk niet zo lekker maar dat is voor iedereen anders. De alcoholvrije wijn, Faber, vind ik de witte wijn wel te doen maar de rode vind ik echt ronduit vies haha (dan giet ik gewoon druivensap in een wijnglas, veel lekkerder)
O dat ga ik straks ook doen in de zomer. Rosé bier 0.0 is erg lekker heb ik wel eens voor de zwangerschap gedronken.
Rosébier 0,0% inderdaad, maar wat hier echt favoriet is, is radler witbier alcoholvrij. Dit heb ik tot nu toe alleen in Duitsland kunnen vinden, maar het smaakt echt goed! Zelfs mijn man vindt hem lekker Maar meestal bestel ik gewoon wat fris en pik ik een klein slokje bier van mijn man
Je hebt Amé alcoholvrije rose, witte/rode wijn en er is bij de jumbo (en wellicht ook andere supermarkten) alcoholvrije mojito en pina colada te koop. Ik had dat met oud en nieuw, smaakt goed.
Bionade. Een drank met natuurlijke gisting, maar zonder alcohol. Met koolzuur. Ik ben er fan van! Maar in het dagelijkse leven drink ik geen alcohol, maar mijn man vindt het een klein beetje van bier weg hebben.
Bij de Gall&Gall kan je lekkere alcoholvrije wijn kopen, en op alcoholvrijewijnen ook! Zelf ben ik idd ook erg fan van de jillz 0.0 en de wieckse rose bier
Ik vind de rode van Faber echt niet lekker. Druivensap smaakt echt beter. De alcohol vrije champagne vloog er hier met o&n doorheen. Die dronk echt lekker weg.
Ik ben fan van de wieckse 0% radler en de 0% jlilz. Beide erg lekker. Smaken beide ook gewoon naar de versie met alcohol.
Heb een paar keer Shandy op tot ik erachter kwam dat er iets alcohol in zit. Maar verder absoluut geen behoefte aan..