Is het wel ok?

Discussion in 'Zwangerschap' started by manuelenbrenda, Oct 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

Jun 29, 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Hallo,

Ik heb misschien een hele rare vraag maar kan het kloppen dat je wel een vruchtzakje heb in je baarmoeder, maar dat daar geen vruchtje in zit?

Ben net voor een termijnecho geweest en mijn vruchtzakje was nog erg klein, maar de gyn kon nog niets zien. Nu moet ik volgende week nog een keertje, hij hoopt dat wel een vruchtje te zien.

Moet het dan gewoon nog groeien of is er al iets mis?
    Raak beetje ongerust nu... :(

2. Cleo

Cleo Actief lid

Nov 1, 2005
    471
    0
    0
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je ongerust bent. Het kan heel goed zijn dat de echo te vroeg gemaakt is en dat ze daarom nog niet goed konden zien of er wel een vruchtje is. Zeker als je nog geen zes weken bent.

Ik heb begin dit jaar ook zo´n echo gehad alleen wist ik zeker dat ik al 8 weken zwanger was. Toen is mij verteld dat ik of korter zwanger zou zijn gezien het beeld, of dat het mis zou gaan. Dat laatste bleek bij mij.

Aangezien jij ook aangeeft bijna 6 weken te zijn, zou het kunnen zijn dat je volgende week een schitterende echo hebt met een vruchtje en een kloppend hartje!

Heel veel succes, want het is een spannende periode!

liefs,
    Cleo

3. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik vermoed dat je iets minder lang zwanger bent dan dat jij denkt :)

en dan is er idd nog niets te zien
    maar ook kan het vruchtzakje leeg zijn helaas :(

maar ik zou de volgende echo afwachten om zekerheid te krijgen

sterkte in deze onzekere weken

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Er zijn meerdere meiden hier die hetzelfde hebben met zo'n heeeeeele vroege echo. Ik snap eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom ze zo vroeg een echo maken, waarschijnlijk is alles gewoon goed, maar jij maakt je nu natuurlijk erge zorgen.
    Ik denk gewoon dat alles goed is maar dat het nog te vroeg is om echt iets te zien. Ik hoop volgende keer op een kloppend hartje voor jullie.
    Mag ik vragen waarom je zo vroeg een echo hebt gehad ?

5. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Hai,

Maak je nu nog niet al te veel zorgen het kan idd zo zijn dat je korter zwanger bent dan je denkt , ik weet niet of je een regelmatige cycles hebt?Dat zegt namelijk ook iets over de duur van je zwangerschap.
    Ook kan het helaas zo zijn dat het zakje leeg is dat is ook mij overkomen helaas.
    Maar desalnietemin kan het zo maar zijn dat je volgende week een mooi kloppend hartje op de echo ziet en van dat laatste moet je maar gewoon uit gaan maak je niet te druk, ik zal voor je duimen.

liefs
    Jet

6. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Waarom maken ze dan zo vroeg een echo? Als er toch niks te zien is, maken ze aankomende ouders er alleen maar ongerust mee :S

7. manuelenbrenda

manuelenbrenda Actief lid

Jun 29, 2006
    108
    0
    0
    Ridderkerk
    Hoi,

Wat fijn dat jullie snel reageren, thanks!

Ik kreeg die echo omdat mijn cycles super onregelmatig was. Vandaar.

Inderdaad zeg, het is misschien wel vroeg. Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik er ook achter met 5 weken en kreeg ik pas een echo met 13 weken.

Moet gewoon maar afwachten.

Het lucht wel op als iemand je wat tips geeft.

Share This Page