Helaas hebben wij vandaag onze trouwe metgezel in laten slapen..Ze had de respectabele leeftijd van 14jaar en het ging niet meer, lopen werd steeds moeilijker...ze was echt op..maar wat een rotgevoel om afscheid te nemen... Gelukkig is ze wel heel rustig en vredig ingeslapen en hebben we dat gewoon thuis kunnen doen...
Nou, wat sneu, maar idd een respectabele leeftijd zeg! Het zal wel even stil zijn in huis. Sterkte... Liefs Nies
och meid wat erg zeg pfff ik heb een kat van 3jaar en das echt mn kindje mot er ook ech tniet aan denken omhem in te laten slapen... heel veel sterkte en succes met verwerken bah zeg wa een rot gevoel!!! xxx
heel veel sterkte ik heb zelf ook een hondje en een kat maar als ik die moet laten inslapen dan wordt het erg stil. leef met je mee.
dat is echt vervelend Sientje. Maar als het niet meer gaat, dan is dit het beste wat je doen kan, ookal maakt dat het er niet makkelijker van. Maar lijden is al helemaal niet leuk om te zien. Heel veel sterkte met het verlies van kai.
ach gut..! maar wel een lang leven gehad, haalt de pijn nije weg.. moet er niej aan denken om mijn hond en katten in te moeten laten slapen
wat erg! heel veel sterkte met het verlies van jullie trouwe vriend! ik weet wat je voelt...ik heb het ook al eens mee gemaakt...maar hij heeft 'n goed leven gehad en een waardig afscheid.
Wat kan ik me dat goed voorstellen zeg dat het erg was om afscheid te nemen! Heb het vroeger al een keertje meegemaakt met ons hondje en nu heb ik zelf twee honden en als ik er aan denk om het te laten doen word ik al niet goed! Maar 14 is een leeftijd zeg, jeetje en wat zag hij er nog goed uit!!! Heel veel sterkte met het verlies en wat fijn dat het zo mooi afgesloten kon worden!!!