Wie kan mij helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb ff een brandende vraag, ik heb mijn zoontje beloofd dat hij een nieuwe rugtas voor school krijgt en nu is hij helemaal weg van de nieuwe Pixarfilm "Cars".
    En hij wil zooooooooo graag zo'n rugtas hebben, dus ik heb hem dat beloofd.
    Kan ik die dingen toch nergens vinden, niet op MP enz, heb al gegoogled maar kan geen rugtas vinden en ze zijn er wel, maar waar??

Heeft iemand ze toevallig al ergens zien hangen? :D

Dan hoor ik het heeeeeeeel graag!

Alvast heel erg dank.

Liefs Nies

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    €4.95 bij de kruidvat meis

succes hopelijk hebben ze hem nog

3. Niet meer actief

Dat meen je niet??!!
    Ik ga er maandag direct heen!Hoop dat ze hem nog hebben, nooit bij stil gestaan dat ze ze daar hebben!
    Dank je wel!

4. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    graag gedaan ze hebben er nog veel meer zie je mailbox ;)

5. Niet meer actief

Eh....zit nog niks in ...

6. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    yep, bij kruidvat heb je kei veel spullen van cars!!

fay

7. Niet meer actief

Ja, echt helemaal te gek!...Ik ga maandagochtend voor de deur liggen ;)

8. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hihihi nu wel Nies ;)

9. Niet meer actief

Yep....nu wel ;)

10. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    blondt helaas :)

11. Niet meer actief

Hoi,

Ben vanmorgen op pad geweest voor de rugtas en ik heb 'm !!!!!...Ze hadden er nog twee bij het Kruitvat.
    Geweldig he!Bedankt voor de tip(s) allemaal!!

Liefs Nies

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    oh ok... dus dat was alweer opgelost :p
    Had hem bij t kruidvat en bij de bart smith gezien ;)

13. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hej das te gek

dus manneke ook weer blij :)

fijn dat we hebben kunnen helpen

14. Niet meer actief

Jaaaa, echt te gek, hij is er ook vol trots mee naar school gegaan vanmorgen.
    Hij had een rugtas van Nijntje maar die vond hij niet stoer meer ( hij is 4 ).
    Nu wil hij nog graag een schoolbeker en een brooddoos van Cars, dus gaan we daar weer voor opzoek.Hou me dus aanbevolen over nieuwe tips ;)

Ik heb trouwens op de website van BartSmit.com gekeken en zag dat ze daar wel een brooddoos hadden maar geen rugtassen.Zij hebben dan niet alles op de website staan.Bekers hebben ze wel maar niet met stevig vastzittende dop.
    Je kent ze wel, die bekers die een klik geven als je ze dicht draait, die zoek ik.

Die heeft hij nu ook van Nijntje..en een stoere Cars tas met een Nijntje beker en een Nijntje lunchbox...neh, das echt niet vet cool hoor ;)

Liefs Nies

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mooi heh hoe ze op die leeftijd al weten wat ze willen (EN wat stoer is natuurlijk!...oh nee, wat vet cool is! :p)

Ik heb overigens van die universeel bekers van de blokker (zijn er in rood en blauw...1 euro!) met simpele dop. En die blijven ook goed dicht hoor. Al krijg ik wel eens klachten van de juf dat ze hem niet open kreeg (en dan de meester erbij moest halen :) ) Maar blijkbaar weten de juffen van tegenwoordig niet dat als je er een handdoek oid tussen doet je meer grip hebt en dan de beker dus wel open krijgt. Heb ik ze maar even uitgelegd :p
    Viel me mee dat die stoere mannen hier t ok vonden dat er niets op stond (nou hadden we ook alleen nog van die prinsessen bekers en nijntje bekers gezien...daar kan t ook aan liggen :p)

16. Niet meer actief

Hahaha, ja precies, ze zijn nog wel klein maar weten om de donder wel wat ze wel en niet willen.
    Ik heb ook een zoon van 11 dus dat zal er ook wel mee te maken hebben hoor.
    Die vind ook alles wel of niet vet cool.En de jongste neemt dat allemaal over.
    Die oudste heeft een luchbox en een beker van Feyenoord, dat is een grote voetbalfanaat, maar de jongste wilde gewoon een Cars tas, die vind hij mooi.

Maarre das idd ook een optie, die bekers van Blokker.Zal wel eens even op pad gaan ervoor.Dan zal ik er ook een briefje voor de juf bij doen, open maken met handdoek ;)
    Maar mocht ik toch een Cars beker tegen komen dan heeft ie wel de voorkeur natuurlijk, is wel zo leuk bij de tas!

Nog twee weekjes en dan hangen de tassen voorlopig 6 weken in de kast....joepieeeeee! ;)

17. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    bij kruidvat had je ook bekers van cars alleen zat er een rietje in en die stop je weer in de dop als je klaar ben met drinken
    ik weet alleen niet of hij water/drink dicht is (dat hij niet lekt )

Deel Deze Pagina