Hoi Dames, Heeft iemand hier ervaringen mee of ooit zelf meegemaakt? Na de eisprong van afgelopen week(woensdag), moet ik sinds gisteren heel veel plassen... Het zit echt niet tussen me oren, Een blaasontsteking kan het niet zijn ik gebruik extra sterke cranberry tabletten. Graag zou ik hierover wat meer willen weten. Groetjes
Niet meegemaakt. Drink je niet gewoon meer vanwege het weer? Waar denk je zelf dat het door komt dan?
Jup herkenbaar Ik drink al njet veel eigenlijk te weinig dus daar lag het niet aan maar echt aan de progestoron
Progesteron...het antwoord opvrijwel alle kwaaltjes. Ik kreeg trouwens pas aan het eind van de zwangerschap echte aandrang om vaker te plassen, maar toen duwde de baby ook echt op mijn blaas. Ik heb begrepen dat er meiden zijn die ook vaker moeten plassen aan het begin van de zwangerschap, maar ik heb dat dus nooit meegemaakt.
Ik had er aan het begin ook veel last van, maar dat is net zo goed progesteron. Pas later wordt het een mechanisch probleem (baby drukt op blaas)
Hier ook altijd na ovulatie last van. Veel vocht vast houden voor die tijd en daarna weer los laten. Heel irri
Dankjewel voor jullie reacties, ik heb nu ool eem gevoelige onderbuik met plassen... misschien een blaasontsteking? Ik slik cranberry tabletten en ik was mezelf na de seks en plas daarna ook altijd?
Ik heb echt altijd dat ik de dag na mijn ei zo veel en zo vaak moet plassen. Echt niet leuk meer gewoon. Dus volgens mij ligt het aan de hormonen. Maar als je pijn hebt bij het plassen of een branderig gevoel dan zou ik zeker de urine even wegbrengen om te checken op een blaasontsteking.