Beste verloskundige. Hier komen mijn vraagjes. Ik heb dit jaar 6 maanden borstvoeding gegeven,en met afbouwen gestopt op 15 juli. Op 12 augustus hevige ongi gehad tot 19 aug. En daarna op 18 september voor het laatst ongi geworden . Dus tussen 12 aug en 18 sept zitten er 36 dagen tussen. Hoe moet ik mijn cyclus uitrekenen? En is het mogelijk dat ik op de een of andere manier toch zwanger kan zijn? Ik ben niet aan de pil,en we gebruiken Jippiecondooms. Ik voel me van zaterdag tot dinsdag erg ongi maar er is nog niks van ongi gekomen.(geen bloed) Wel beetje slijm en heel weinig afscheiding. En krampjes samentrekken van mijn baarmoeder,heel vreemd. Hoe moet ik het uit rekenen wanneer ik een test moet doen,en deze week heb ik al getest en allebei negatief. Wat geven jullie mij als advies? Dit was mijn derde baby en ze zijn alledrie met keizersnede gekomen en ik mocht pas zwanger raken na een jaar en als dit nu het geval is dit dan erg,vanwegen mijn buik? Alvast erg bedankt voor het lezen van mijn vraagjes Groetjes van een bezorgde moeder.
hoi allemaal. Ik zit nu op dag 40 en nog steeds geen ongi te vinden wel last van pukkels die ik nooit heb,en bij het plassen wat doorzichtige slijm,en mijn onderbuik voelt een beetje gespannen aan. Wanneer kan ik een test doen ,want deze week heb ik twee testen gedaan en waren alle twee negatief maar als mijn cyclus nu 37 dagen is dan geeft die test natuurlijk geen positief aan. Wanneer is het het beste om te testen? Groetjes van Esther.