Met ovulatietesten kan je überhaupt niet zien of je een eisprong hebt gehad. Dat kan alleen met de temperatuurmethode of met een echo.
Dit zijn actiontesten toch? Ze zijn sowieso ingedroogd dus door ons niet goed te beoordelen. Daarnaast is de teststreep smaller dan de controlestreep, waardoor hij door de kijkers al snel als negatief zal worden beoordeeld terwijl de kleur van de teststreep toen de test nog niet was ingedroogd misschien wel even donker was als de controlestreep. Ik zou het dus niet met zekerheid kunnen zeggen. Zelf vind ik het rottesten. Test nu zelf met dipsticks van zwanger & kinds. Gewoon normale, geen extra gevoelige en dat soort onzin, zijn lekker duidelijk.
Ja ik had bij de normale ovulatietesten nooit een donkerdere teststreep. Ze liepen wel op maar nooit donker genoeg. Terwijl ik wel degelijk op dat moment een eisprong kreeg. (2x zwanger geweest) bij mij betekende hele donkere testen gewoon dus dat er een eisprong aan kwam....
het beste is om 2x per dag de testen. Anders is de kans aanwezig dat je je piek mist. jouw test van gisteravond, denk dat dat je piek was. Als ik het bij mijzelf vergelijk.
Ja, ik heb veel afscheiding, waar ik dus ook echt draden van kon trekken. En voelde van de week wel wat steekjes. Ik had het gewoon niet verwacht. Had een maand geleden eigenlijk een nieuwe prikpil moeten halen. (Nu dus in april de laatste laten plaatsen) Had niet verwacht dat het alweer zo snel zou zijn uitgewerkt.