Ik begrijp deze vraag eigenlijk niet zo goed. Als je zwanger bent en je kindje geboren wordt moet het toch ergens slapen? Ik vraag me serieus af dat als dit al een probleem is hoe het in de toekomst moet. De kraamhulp wil het liefst een persoonlijk intake gesprek als het je eerste kindje is. Maar hier kun je ook wel onderuit komen. Het lost alleen niets op want als de baby geboren is heb je die spullen toch echt allemaal nodig en komen ze ook de baby en uw dochter verzorgen en dan zullen ze het ook zien als er nisk in huis is. Maar zoals een hoop al hebben geschreven, via marktplaats is een hoop voor weinig geld of soms zelfs gratis te krijgen. Dan wel niet het nieuwste van het nieuwste maar keus genoeg. Een lening afsluiten lijkt me niet echt de juiste manier. Als dat bedrag op is, is het probleem niet opgelost. Heeft haar vriend het kindje erkend? Dan is hij verplicht alimentatie te betalen. Anders na de geboorte een vaderschapstest aanvragen of desnoods via de rechter. De vraag is alleen wel, als hij nu al zo doet of hij dan straks gaat betalen. Anders misschien toch bij u in huis, niet een ideale situatie maar wel de goedkoopste Sterkte!!