Wat lief meiden,dat jullie me weer een hart onder de riem steken. .... (Zit hier met trillende lipjes, vind het zo lief van jullie! )
Kwam ook even terug kijken. Ik zou jou ook durven feliciteren hoor! Spannend hè? We zitten in hetzelde schuitje en zijn ook nog eens beide streepjes-plassers zie ik. Dat kan geen toeval zijn toch? Hopelijk betekend het iets moois voor ons beiden. Zal voor je duimen!
Melzoe op de action zie ik hem ook! Mijn ervaring is toch wel dat een streep op 2 verschillende testen vaak niet vals is! Ohhh ik kom morgen vol ongeduld kijken! Duim duim!
ik hoop maar dat ik kan slapen. ....zal je zien slaap ik eindelijk sinds maanden weer netjes de nacht door,kom ik straks niet in slaap van de spanning of ik word om de haverklap wakker
Daar zit je dan om 4:15 klaar wakker en heel heelll erg nodig moeten plassen en een paar keer wakker tussendoor omdat die kleine meid ook ziek rondspookt En wederom een lichte test. ....ik zeg game over. ..
Snap je zorgen, maar doordat je snachts hebt getest waar tussen de vorige en deze test nog geen 24 uur zat is het niet gek dat hij niet veel donkerder is geworden. Ik duim nog even door.
Hmmmm misschien. .....ik kon nu ook geen goede temp opnemen omdat het zo rommelig ging. .. Morgenochtend nog maar een van de action. ....en dan daarna even de kv in.
Ja er zat inderdaad weinig tijd tussen. Spannend! Morgen weer of overmorgen en het vandaag even laten rusten.
Melzoe ik zie nog steeds streepjes.... Heb je met die urine getest waarbij je heel nodig moest? Mijn ervaring is juist dat die heel ongeconcentreerd is, misschien toch nog eens proberen vandaag met andere urine?
Ik zie de streep beter dan gisteren op de kv hoor Ik vind het zeker nog geen game over Bekijk bijlage 486161
voor Rogi heb ik ze even onder elkaar gelegd vanmorgen het gekke is dat op die van de action ik ze alleen heel in de verte kan zien en die zijn grijzig, terwijl die van de Kv dus roze zijn ...en blijven