Je moet de test van net ff plaatsen want die is veel duidelijker dan deze Oh wacht... die heb nog hahaha. Dit is haar test van een half uur geleden. Bekijk bijlage 486298
Jeetje MelZoe, wat een spanning!!! Hoef niet te turen ervoor, maar het lijkt niet of ze heel hard oplopen idd... Maar goed, ik hou hoop en ga voor je duimen meid!!!!! Is je zo gegund!
Dank je wel jaleisha! ......We zullen wel zien hoe het gaat lopen ,rond april gaan we terug naar de fertiliteits gynaecoloog.
Melzoe ik zie zeker streepjes, maar ben er ook bang voor. Heb dit ook weleens gehad wel steeds streepjes maar die niet echt donkerder werden ! Ik duim nog wel even door voor je!
Update van mijn kant. .. Temp goed gezakt en nu bijna een witte test. ..... We gaan gewoon door naar ronde 16.
Dank jullie wel meiden voor de steun en het meekijken. Leek me wel zo aardig om het even te laten weten. Soms zie ik topics waarvan je daarna denkt van hoe zou dat nou af zijn gelopen,en daar heb ik een hekel aan,niet weten hoe iets afloopt