Clearblue Zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ssgerundt, 19 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik had eigenlijk pas morgen moeten gaan testen (dag 28 van mijn cyclus), maar kon niet meer wachten.
    Helaas was de test negatief... maar zou het ook kunnen dat het gewoon te vroeg was dat ik ging testen?
    Heb al dagen een volle gevoel in mijn buik, maa niet het gevoel ong. te woorden.
    Bestaat er een kans dat ik toch zwanger kan zijn en als ik over een paar dagen nog een keer zou testen, de test dan positief is???
    Wie heeft er ervaring mee???

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kan, CB was bij mij uit ervaring minder goed

3. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    En waarom was het minder goed als ik mag vragen?
    Welke gebruik jij dan?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Kan idd wel als je eisprong nu later is geweest dan normaal.

Bij mij is de clearblue altijd juist hartstikke gevoelig geweest (6 dagen voor NOD al vet positief met avondurine)

Heb je altijd een cyclus van 28 dagen? Hoe lang ben je van de pil af etc etc??

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Welke test van CB heb je gebruikt? Naar mijn ervaring hebben de digitale meer HCG nodig dan die plustestjes. Zelf teste ik altijd eerst met de plus, en daarna als die posi was met de digi. Het schijnt ook dat de kv 2v5 testen gevoeliger zijn dan CB en nog een stuk goedkoper ook :)

6. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik ben vorig jaar in mei gestopt met de pil, had sindsdien altijd een cyclus tussen de 23-28 dagen. 3 maanden geleden 23 dagen en afgelopen maand 27 dagen.
    Heb CB gebruikt waar alleen zwanger of niet zwanger op staat!!!

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh dacht die met streepjes! Die was bij mij heel licht terwijl die goedkope van de kruidvat heel snel reageerde

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0

Die hebben veel HCG nodig...kruidvat 2v5 is beter

9. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik zit nu op dag 28 en NOG NIET ong. :)
    Had gisteren wel een test gedaan met Clearblue Digitaal, negatief.
    Wanneer zou ik nou weer moeten gaan testen.
    Heb nu nog wel een beetje hoop omdat ik in bijna 1 1/2 jaar nooit een cyclus had langer dan 28 dagen!!!

10. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    Dan kan je nu testen. Staat ook in de test dat je kan testen vanaf het moment dat je je menstruatie verwacht.

Ik heb een cyclus van 26 dagen. Op dag 24 negatief getest en op dag 25 's avonds positief. Als je nu op dag 28 zit en je cyclus nooit langer is zou ik een gokje wagen. Hoeft niet perse met ochtendurine.

Bij mijn vorige kindje teste ik eerder positief met dezelfde test, zal er wel aan liggen hoeveel hcg je lichaam aanmaakt.

11. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.930
    184
    63
    laat je de uitslag wel ff weten? ;)

12. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Spannend!
    Weet je al meer inmiddels?
    Ik zelf test weer slechter met de kruitvat testen van 5,-
    Daar teste ik bij mijn jongste pas na 8 weken ongeveer positief mee.
    Ik deed die omdat die er nog lag en aangezien ik al een echo gehad had toen en echt ene frummeltje zag wist ik dat ik zwanger was maar ik teste er pas laat positief mee.
    Ik ben zowiezo een lastige tester.
    Enige die bij mij goed werk is CB met de + En dan niet die super dunne lijntjes maar dan meteen altijd als ik zwanger ben een dikke vette +
    Die dunne lijntjes daar geloof ik niet in,dat is niet positief.
    En de digitale heeft inderdaad meer HcG nodig dus.
    Hangt er echt vanaf hoeveel HcG er in je urine zat en of het genoeg was om waarneembaar te zijn voor de digitale test.
    Ik doe zelf pas elke keer (alsof ik al heeeeeel vaak zwanger ben geweest haha) na de + test die overduidelijk is de digitale test,en dan ook pas een dag later.
    Die digitale doe ik eigenlijk voor de leuk,gewoon dat woordje zwanger zien staan en de weken erbij.
    Maar vooral dat woordje zwanger zien staan doet het hem haha

Succes en ik hoop dat je zwanger bent!!!!

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn verhaal! :D
    Ik had ook de CB met het plusje en die was dus vet positief, terwijl de KV 2 voor 5 euro met dezelfde urine amper een streep liet zien.

14. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik durf vanavond eigenlijk nog niet te testen, omdat ik ergisteren al een test gedaan had en die negatief was. Ben bang dat ik misschien toch morgen nog ong. woord! En dan heeft het me toch weer een test gekost. Weet het niet.
    Wel spannend, omdat ik nooit op 29 dagen zat...

15. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik voel me ook helemaal niet zwanger. Maar dat was volgends mij bij onze dochter ook zo.

16. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Nou, ik heb vanochtend weer een test gedaan en weer negatief en nog steeds niet ong.
    Met een CB test. Er staat op niet zwanger maar als ik hem eruit haal zie ik toch een lichte tweede streep, hoe kan dat?

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Je mag niet naar de streepjes kijken! Er komt namelijk altijd een heel licht 2e streepje op de strip.

Ik zou even een clearblue Plus test halen (gewone met kruis). Deze digitale die je nu hebt heeft veel hcg nodig om positief te worden.

18. Morrighan83

21 jul 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus als ik het zo lees maakt het niet uit welke test ik ga halen?

en misschien weet een van jullie dat....

ik ben begin juli gestopt met de pil...maar gelijk aan het klussen geslagen, dus nog geen cyclus gehad...
    ip werd ik meteen ongi na het stoppen met de gewone pil nu gebruik(te) ik cerazette, zonder stopweek en nu nog niets dus.......... ?!

iemand ervaring hiermee?
    alvast bedankt!

19. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    En nog niet ong. :)

20. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is wel spannend daarom. Misschien test je gewoon laat positief.
    Gewoon afwachten, maar ik snap dat dat erg moeilijk is. Succes!

Deel Deze Pagina