Is misschien ook beter anders ben je er de hele vakantie mee bezig. En als je ze niet bij je hebt dan kun je ook niet testen. (moet je ze natuur;ijk ook niet daar gaan kopen, is ook zonde van het geld, zullen er vast duur zijn).
Oh en of ik de 20ste ga testen weet ik nog niet. Mijn vriend is dan voor twee dagen weg en vind het eigenlijk leuker om het samen te doen. Britt
Zal zeker mijn NOD afwachten, heb dit nog niet meegemaakt tijdens mijn stop periode dus vandaar mijn vraagjes. Ps er zitten ook een pr hele kleine dan ook hele vlokjes (is net weefsel ofzo) in mijn urine maar dat zal er wel bij horen. Heeft dat ook iets met innesteling te maken denk je? Stel dat het nu wel mijn NOD is, hoe moet ik dan mijn volgende periode uitrekenen is nu natuurlijk heel kort. Hoop niet dat ik het hoef te doen maarja je moet er toch rekening mee houden toch?
het zou van een eventuele innesteling kunnen zijn natuurlijk, maar het kan ook zo zijn dat je baarmoedermond wat gevoeliger is en dat het daarvandaan komt, je kunt niets anders dan gewoon je menstruatie afwachten en niet van nu af aan al gaan rekenen voor een nieuwe cyclus... je zou vanaf een dag of 8-10 na eventuele bevruchting kunnen testen maar of je dan positief test is nog maar de vraag, beter is gewoon even af te wachten meid en je niet al te gek maken succes
Ok, maar nu kwam er tijdens het sorry( afvegen een beetje rood) hoop niet dat dat een teken is van mijn NOD dan baal ik giga. ben dus een beetje onzeker over alles. is net 21 dagen geleden dat mijn ongi is geweest terwijl ik altijd netjes op 28 a 27 dagen zit groetjes
Je bedoelt dat het een teken is van je aankomende ongesteldheid Winnie, NOD betekent juist dat je 1 dag over tijd bent, dus Niet Ongesteldheid Dag. Het probleem is een beetje dat het echt nog 2 kanten op kan gaan, innestelen kan ook rood bloed geven, maar meestal is het toch wat rozig of wat bruinig bloed. Het zou ook heel goed kunnen dat je menstruatie er toch aan komt, als je hier voor de pil hebt gebruikt kan je lichaam het eerste jaar na pilgebruik nog van slag zijn en dan kan het zijn dat je deze maand een wat kortere cyclus hebt. Maar wat Smoekie al zegt, er zit niks anders op dan afwachten en jezelf niet gek maken, hoe moeilijk dat ook is.
@Winnie, die vlokjes in je urine kunnen op een blaasontsteking wijzen. Daar kun je ook pijnklachten van hebben en evt zelfs een beetje bloed bij het afvegen. Ik zou even een plasje bij de huisarts langsbrengen. Als het geen blaasontsteking is, heb je dat in ieder geval uitgesloten. Groetjes Noralien
Heel goed Noralien, ik had daar eerst zelf ook aan gedacht, maar toen ik eenmaal aan het schrijven was over de NOD ben ik dat helemaal vergeten te zeggen. Ik heb dat namelijk bij blaasontsteking ook gehad, van die vlokjes in je urine en bij het afvegen wat bloed. Hoe ziet je urine eruit? Is het heel licht om te zien of juist donker?
OK maar nu heb ik wel ietsie meer druppeltjes, stel dat nu mijn ongi dag is dan is het helaas een 1ste cyclus van 21dgn, hoe moet ik dan gaan rekenen, volgens de calculator zou ik volgende wk dan alweer mijn ei hebDus ben, terwijl ik die 6 juli heb gehad, kan dat dan zo kort achter elkaar? En hoe kan het dan met mijn vruchtbare dagen/ die beginnen maandag al maar dan is mijn ongi misschien niet weg, of voledig doorgezet? Snap niets meer van ons vrouwe lichaam. 13/07/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 17/07/06 Een beetje vruchtbaar 18/07/06 Vruchtbaar 19/07/06 Erg vruchtbaar 20/07/06 Eisprong 25/07/06 Innesteldag 03/08/06 Vanaf hier kun je testen Ps ga 2-8 toch naar de gyn voor een laatste check ivm uitstrijkje wat vorig jr niet goed was, is toen een klein stukje baarmoederhals weggehaald (pap was bijna 4) maar de kinderwens kwam daar niet mee in de knoei zei ze. dus probeer bij haar ook wat info te vragen. Ps ben inmiddels 37. dus mag als het goed is toch eerder laten chechen v.a 6mnd geloof ik ipv 1jr omdat je boven de 35 jr bent
ik ben ook ongi geworden eindelijk was de eerste keer na mijn pilbloeding heeft 45 dagen tussen gezeten ach ja nu voor het eggie liefs esther
Balen meid, maar nu kun je idd er wel voor gaan, ik hoop dat je snel je cyclus op orde hebt!! Succes, liefs patje.
Zorra en smoekie, heb vanmiddag toch de HA maar ff gebeld, omdat ik iets meer vloeit en v.a vanmiddag ook misselijk en duizelig werd/ben, omdat vd wk mijn innestel dag was, dacht hij aan een evt doorbraakbloeding (wat houdt dat in?) hebben jullie enig idee? en dat ik mijn ongi volgende wk maar ff af moest wachten, anders moest ik die wk erop ff bij hem langs moest komen. gr winnie89
hoi, ik heb me banner maar vd zekerheid gewoon weer opnw geactiveerd op mijn gemiddelde van 27 dagen, dus is maar afwachten wat er uit komt. omdat ik op 13-7 na mijn innestelingsdag (11-12juli) licht bloedverlies had. En contact heb gehad met mijn HA moet ik morgen vd zekerheid een testje doen als die negatief is, wat ik niet hoop natuurlijk moet ik morgen of donderdag bij hem langs komen voor ? geen idee. dus ik wacht het wel af, ben wel na die bewuste lichte bloedingen ruim een wk misselijk geweest en heb ook het idee dat ik alleen maar zwaarder wordt en niet meer eet. gr winnie ps moest ik mijn banner nu idd op 27 zetten of toch standaard op 28?