Haa meiden! vandaag zit ik op 10 dpo. Ik verwacht 8 of 9 sept mijn nod. vandaag dus op 10 dpo negatief getest, niet eens een Tuur lijntje. Getest met de early predictor ook nog eens.. maak ik nog kans? Of is de kans klein want dan had de early wel iets moeten opvangen denk ik? Had het zo gehoopt, dit keer wat andere klachten dan de vorige rondes. Maar mijn lijf houdt me weer voor de gek denk ik
Ben je zeker van je eisprong (dmv tempen of ovulatietesten)? Het zou zeker nog kunnen hoor. Ligt er ook aan wanneer de innesteling was als het raak is.
Ik heb niet getemperatuurd, alleen ovulatie testen. Had op 24 aug Positieve ovulatie test, en 25 aug heel de dag een echte knaller. Vanaf 26 aug liepen de testen weer af.
Tuurlijk kan het nog! Vaak met 11/12 dpo zien de meeste wel wat op een test. Maar met 10 dpo kan het nog alle kanten op gaan.
Het kan nog. Even afwachten tot je nod. Vriendin van mij testte zelfs òp haar nod nog negatief. Kleine is nu bijna 11 maanden
Nou snap er niets meer van.. ik heb echt weer zoveel steken gehad gister, beetje beurs gevoel zeg maar. Net zoals voor mijn ei sprong.. denk doe een ovulatie test, lijkt wel of die ovulatie testen weer beginnen op te lopen. Paar dagen terug geen lijntje te bekennen en nu zit is hij bijna positief, nog net niet. Heb ik dan z’n verlaat ei ? Kan het dat hij de vorige keer niet is gesprongen? Zit nu op cd27
ik zou morgen een zwangerschapstest doen met ochtendurine. Ovulatietest was bij mij ook postiief als ik zwanger was.