Ik heb vanmorgen getest met kv 2 voor 5 die gaf heel licht posi (niet goed op de foto zetten) maar was wel duidelijk licht streepje.. ik lekker eigenwijs predictor early getest maar vind de uitslag beetje vaag omdat de controle streep een beetje uitloopt. Nu lees ik veel slechye ervaringen over deze testen.
Was bij mij negatief terwijl ik de dag ervoor positief teste met kv 2v5 die ik nog had liggen. Geen goede ervaring mee dus en meer mensen hier niet. Predictor sucks! En ik ben toch echt zwanger
Nee vind het ook maar een rare uitslag die controlle streep alleen al... en over heel de test zitten roze vegen.
Mijn test zag er ook heel rommelig uit toen. Andere testen halen en deze vergeten! komende dagen ff testen..meer kan je niet doen! Succes!
Ik heb met de predictor early juist een x een vals positieve test gehad en uit meerdere verhalen hier schijnt het een zeer onbetrouwbare test te zijn.
Ik heb 2x positief getest met predictor early en was ook zwanger. 1x negatief en bleek ook zwanger te zijn (misschien te vroeg getest of zo). Mijn zus heeft ook slechte ervaringen met de predictor early
Ja en je kraanwater ook toch jane? Of was dat weer iemand anders? Iig zijn het erg onbetrouwbare testen.