piep, Ik had een beetje een ingewikkelde cyclus deze maand: 9/12 was de 1e dag maandstonden. (Ik heb gewerkt met ovulatietesten) 13 dagen na de 1e dag van mijn maandstonden had ik een tweede streepje op mijn ovutest, dus ik testte verder maar het bleef bij een heel licht tweede streepje; Op dag 18 van mijn cyclus verloor ik wat bloed, dat hield zo een paar dagen aan en ik dacht: tussentijdsbloedverlies, (heb ik wel last van sinds mijn miskraam deze zomer, dus dat kan !) of start nieuwe cyclus? Ik had geen idee. Ik hield dus rekening met beide gevallen. Toen ik uiteindelijk al op dag 34 zat( dag 17 rekening houdende met nieuw gestarte cyclus) Deed ik een zwangerschapstest, (volgens mijn vorige maand was ik dan al 3 dagen overtijd dus testje wagen!) deze was negatief. Per toeval deed ik ook een ovutest en deze was heel duidelijk: twee dikke gelijke strepen. Even was er een beetje paniek, nu pas eisprong? Enfin we hebben er dan toch lekker van geprofiteerd. Omdat je ongeveer 14 dagen na je eisprong je maandstonden zou moeten hebben. Deed ik op de dag dat ik dus normaal mijn maandstonden moest hebben toch een zwangerschapstest. En ja hoor twee strepen. Ik was enigzinds verwonderd. Nu al een positieve zwangerschapstest? Enfin we zijn nu een weekje later en voor de zekerheid heb ik nog eens getest met een test van carrefour en ja hoor: twee mooie strepen. In elk geval ik zal mijn mysterieuze cyclus toch eens doorgeven aan de gyn als ik ga (heb afspraak op 6 feb.) Je weet nooit dat het interessant is. Liefs Winter
dat is idd een ingewikkelde cyclus...heb je geluk gehad dat je ook een ovu test hebt gedaan! Maar dat mag de pret niet drukken...van harte gefeliciteerd!
Dank u Meiden! Woepie, jij wordt mama van een tweeling? had je het gevoel voor je een echo kreeg? Of helemaal niet. Mijn man zijn broers zijn identieke tweelingen en normaal gezien hebben wij geen kans daarop en is het niet erfelijk maar je weet nooit natuurlijk! Liefs Winter
Hoi Winter, van harte gefeliciteerd. Fijn he, dat je nu weer een zwangerschapsbanner kunt plaatsen en ik duim voor je dat hij deze keer netjes doorloopt naar de 40 weken en dat je dan een hele mooie en gezonde baby in je armen houdt. Hopelijk vallen de eerste 12 weken je niet al te zwaar en kun je vertrouwen hebben in je lichaam en je vruchtje. Een hele fijne zwangerschap toegewenst! Liefs, Marla