Gister test gedaan en ja hoor 2 streeptjes alles kwam te gelijk, schrik, blijschap,zorgen en het niet kunnen geloven. snel bij de huisarts een tweede test gedaan (want ja het was een kruidvat test dus nog 100% zeker weet je het dan niet).. en na 8 maanden toch echt zwanger.. maar nu de angst ..als alles maar goed gaat om me heen hoor ik al de ene na de andere die een miskraam heeft gehad.. zou het nu 6 weken moeten zijn en de kwaaltjes zijn er inderdaad pijn in de borsten, vaak plassen en een raar gevoel in de buik maar zwanger nee dat voel ik me nog niet.. in mijn vriends familie komen tweelingen voor.. hij zelf is er geen maar zijn moeder wel Is het nou dat het een generatie overslaat of toch niet? Over 2 weken voor het eerst naar de verloskundige en dan en echo ben nu al zenuwachtig Wat een leuk begin van het nieuwe jaar
GEfeliciteerd! 8) Tweelingen is erfelijk van moeder op dochter en dan gaat het voornamelijk over 2-eiige. 1 eiige zijn toeval treffers...dat heeft niks met erfelijkheid te maken...net als een genaratie overslaan Hoe ouder je wordt des te mer kans je heb op een tweeling omdat de kans op een dubbele eisprong groter is.
ppfffeew dat is goed om te horen niet dat ze niet welkom zijn maar of ik dat al aan kan is ten tweede kan het al zijn dat je broek strakker zit met 6 weken.. ik ben vorig jaar augustus op dieet gegaan en ben 15kg afgevallen (ik woog 77 en was voord e kerts 61kg.. ) ik heb me nog niet gewogen maar mijn broek zit echt wel wat strakker de laatste 2 weken + voelt het raar als mijn knoop dicht zit een onbestendig gevoel.. sorry dat ik zoveel vragen heb maar we hebben het nog aan niemand verteld dus ik kan ook niks navragen
Geeft nix joh. Het is een bekend ding dat je broek al niet dicht wil. Door de hormonen die je nu aanmaakt zetten je darmen op. Winderigheid heb je misschien ook wel. Daardoor zet je buik iets uit....dit verdwijnt weer rond de 12 weken...en dan ineens begint je buik "echt" te groeien