ook wij zijn zwanger :)

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LFCsesje, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    Gister test gedaan en ja hoor 2 streeptjes alles kwam te gelijk, schrik, blijschap,zorgen en het niet kunnen geloven.
    snel bij de huisarts een tweede test gedaan (want ja het was een kruidvat test dus nog 100% zeker weet je het dan niet)..

en na 8 maanden toch echt zwanger..
    maar nu de angst ..als alles maar goed gaat om me heen hoor ik al de ene na de andere die een miskraam heeft gehad..
    zou het nu 6 weken moeten zijn en de kwaaltjes zijn er inderdaad pijn in de borsten, vaak plassen en een raar gevoel in de buik maar zwanger nee dat voel ik me nog niet..

in mijn vriends familie komen tweelingen voor.. hij zelf is er geen maar zijn moeder wel
    Is het nou dat het een generatie overslaat of toch niet?

Over 2 weken voor het eerst naar de verloskundige en dan en echo ben nu al zenuwachtig ;)
    Wat een leuk begin van het nieuwe jaar

2. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Wat super. Gefeliciteerd en geniet ervan!

3. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    dank je :) ;)

weet iemand hoe het zit met tweelingen?

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    GEfeliciteerd! 8)

Tweelingen is erfelijk van moeder op dochter en dan gaat het voornamelijk over 2-eiige. 1 eiige zijn toeval treffers...dat heeft niks met erfelijkheid te maken...net als een genaratie overslaan ;)

Hoe ouder je wordt des te mer kans je heb op een tweeling omdat de kans op een dubbele eisprong groter is.

5. LFCsesje

LFCsesje Lid

3 feb 2009
    70
    0
    0
    ppfffeew dat is goed om te horen niet dat ze niet welkom zijn maar of ik dat al aan kan is ten tweede :)

kan het al zijn dat je broek strakker zit met 6 weken.. ik ben vorig jaar augustus op dieet gegaan en ben 15kg afgevallen (ik woog 77 en was voord e kerts 61kg.. ) ik heb me nog niet gewogen maar mijn broek zit echt wel wat strakker de laatste 2 weken + voelt het raar als mijn knoop dicht zit een onbestendig gevoel..
    sorry dat ik zoveel vragen heb maar we hebben het nog aan niemand verteld dus ik kan ook niks navragen :)

6. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Geeft nix joh.
    Het is een bekend ding dat je broek al niet dicht wil. Door de hormonen die je nu aanmaakt zetten je darmen op. Winderigheid heb je misschien ook wel. Daardoor zet je buik iets uit....dit verdwijnt weer rond de 12 weken...en dan ineens begint je buik "echt" te groeien ;)

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007