Ongelofelijk, zwanger in ronde twee van ons eerste wonder!!! Ik kan het nog niet echt goed geloven en bevatten Ik was reeds een week overtijd maar heb bewust het testen uitgesteld omdat ik bij ronde één me echt zwanger voelde en het niets bleek. Mezelf een teleurstelling besparen weet je wel? Toch deze nacht (moest dringend plassen en wou mijn plasje niet laten verloren gaan haha ) een test gedaan. 5 minuten wachten en ondertussen wat tv gekeken want was echt in de overtuiging dat het niets ging zijn. 5 minuten voorbij en toch echt wel twee streepjes!! Ik ben helemaal overdonderd en heb vannacht bijna niet meer geslapen maar de hele tijd liggen nadenken en totaal in ongeloof zijn. Wat een wonder is het toch!!!! Een clichézin maar echt een feit. Ik moest het gewoon even delen met iemand buiten mijn man Bedankt voor het lezen!
Bedankt allemaal! Gisteren toch nog maar even een clearblue test met zwangerschapsindicator weest gaan halen. Kan het nu al iets meer geloven, maar het liefst van al zou ik nog 10 tests doen haha. Op de indicator las ik 2-3 weken. Ik lees overal dat de huisarts/gynaecoloog start met tellen vanaf de eerste dag van je laatste maandstonden. Dan zou ik zogezegd al 6 weken zwanger zijn. Ik ben even in de war :s want dat is toch een groot verschil hé tussen 2-3 weken en 6 weken. En hoe moet je dan kijken naar de ontwikkeling van je baby in de boekjes, naar het echte aantal weken (2-3) of hetgeen wat de dokters gaan zeggen (6)?