Ben ik nou zwanger of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Iris1609, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris1609

Iris1609 Niet meer actief

Hoi allemaal, vandaag is mijn nod nummer 3. Ik heb verschillende zw.testen gedaan en krijg elke keer een zeer lichte lijn. Nu wil ik niet al te snel gaan juichen en wil echt eerst weten als ik echt zwanger ben. Ik had een paar maanden geleden een mk en toen had ik wel direkt een dikke positieve uitslag, gevoelige borsten en donkere tepels. Dit keer helemaal niet...nu heb ik dus een licht positieve uitslag maar wel al drie dagen buikkrampen, lijken wel menstruatie krampen, maar helemaal geen bloedverlies. Ik zit nu al van alles te denken, te weinig hcg of een chemische zwangerschap etc. wat is jullie advies?

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    een streep is een streep zeggen ze !
    Heb je misschien foto's van je testen ?
    Als ik jou was zou ik over paar dagen nog x testen als je dan weer twijfelt gewoon even de huisarts bellen ?
    Misschien was je eisprong deze maand later ?
    Gebruik je toevallig ovulatietesten ?
    En is je cyclus iedere maand hetzelfde ?

X x

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Nod nummer 3? NOD is 1 dag, namelijk je Niet Ongesteld Dag. Ik denk dat je 3 dagen na NOD bedoelt? ;)

4. mettje

mettje Nieuw lid

9 nov 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal ,

ik ben een beetje onzeker nou ,wie heeft er ervaringen mee ,heb vandaag een zwangerschapstest gedaan en nou heb ik een duidelijke
    tweede streep hij is wel licht van kleur wel overduidelijk ik moet 12 november ongestelt worden zou ik dan nou toch zwanger zijn ,dit zou zo geweldig zijn we hebben het heel zwaar gehad januari een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad wat bijna mijn leven had gekost rechter eierstok verwijdert en 25 oktober een kijkoperatie gehad om te kijken of de linker eierstok goed is deze is goed en doorgankelijk en nou 3 dagen voor mijn ongesteldheid test gedaan we hopen eigenlijk dat het nou goed is heeft iemand hier ervaringen mee

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Beste Mettje, open even je eigen topic. De kans is groter dat je dan antwoorden krijgt en het is netter naar de originele topic-opener. ;)

Deel Deze Pagina