Ik had vanmorgen mijn eerste echo, alles was goed. En ik ben ZO opgelucht en blij! In mijn album staan twee 3D fotootjes! (wist niet dat dat nu al kon)
Nee, ik wist ook niet dat dat nu al kon. Wat leuk, zeg! Wat zijn die foto´s trouwens ook duidelijk, zeg!
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, wat schattig! Lief zeg en heel erg mooi. Dit wordt toch niet vergoed of ging het wel via de VK? Want ik dacht dat je voor 3D zelf moest betalen en waarom hadden jullie er dan voor gekozen om nu 3D te doen? Want zoiezo krijg je nu toch de gewone echo via de VK(ook vergoed gewoon) of wouden jullie die niet? Wat een vragen....sorry ben schieuwnierig!
Nou daar ben ik ook wel nieuwschierig naar!! Of je zelf naar een echoburo bent geweest of bij de verloskundige!? Mooi trouwens die foto's, en je ben toch op slag verliefd! liefs Setje
Wat een supermooie plaatjes. Gewoon een bijna af kindje met 10 weekjes, Geweldig. Ik ga 17-07 voor de 3d echo, ik hoop ook van die mooie plaatjes te krijgen. Geniet er lekker van meid!!!!!
Wat een mooie foto. Had idd nog niet zo'n vroege 3D gezien. Je ziet echt alles er op en er aan zitten!!!!