Jaaaaaaaa. Gefeliciteerd!! Wat fijn zeg. nog even en het is 4 febr. En geniet er nog ff van dat je geen kwaaltjes hebt
Super, gefeliciteerd !! Ik zou zeggen bij onzekerheid gewoon nog n test eraan wagen hoor....Niets zo vervelend dan onzekerheid.... Geniet ervan! Xx
Wat een bijzondere ervaring hè. Het ongeloof van de positieve test en de angst van het weer kwijt raken, ik herken het helemaal! Heb zelf maar 7 testen gedaan, haha. Hopelijk hebben jullie een prachtig kloppend hartje bij de eerste echo! Gefeliciteerd!!!
Geweldig mooi nieuws zeg!!! Na 6 lange jaren, weet denk ik wel hoe je je nu moet voelen. Maar probeer er van te genieten, het is een achtbaan van emoties waar je nu inzit. Ik duim dat het goed blijft plakken !! Van harte gefeliciteerd!
lieve meiden ben helemaal overdonderd door al jullie lieve reactie's. de tijd schiet al mooi op...nog 6 nachtjes slapen en dan hopen dat we een mooi kloppend hartje horen en een mooi plaatje zien van ons wonder... ik wordt wel steeds nerveuzer omdat ik nog geen echte symptomen heb denk ik nog altijd dat ik "soort van" droom zeg maar... maar ik hou me vast aan iets positiefs, wil geen doom denker meer zijn. #washetmaar4februari
Ik herken je verhaal! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik zelf heb 2 ICSI behandelingen gehad en had ruim 2 mnd pauze na curretage. Wat denk je??? OPeens een positiev (lichtjes) kruidvat test!!!!! Ongeloof. Dus de volgende dag een clearblue met indicator er stond zwanger, 1-2 weken! Twee dagen later stond er zwanger 2-3 weken! En vanmorgen een dikke pus bij nog een test. Helaas ben ik zo overrompeld en gespannen, dus heb een bloedtest laten doen, morgen de uitslag. Het is nu 3 weken na bevruchting! 11 feb echo. Jij kan er wel van genieten he, wat super fijn voor je!