@Fizzy Ik heb geen ervaring met de testen van de action ik wist niet eens dat ze die hadden maar ik heb wel is gelezen (algemene testen) als je hem in het licht houd dat het dan een indroog streepje is maar als hij gewoon op tafel ligt en je ziet het streepje lichtroze ook al is het heeel licht dan zit hij er toch gewoon?? Ik hoop het voor je! maar om nog even terug te komen op die 8 dagen na eisprong heb je zo'n korte luteale fase (ofzoiets) dan? Mijn ei was ongeveer 7 of 8 Oktober maar ik gebruik geen ovulatie testen dus 100% weet ik het niet.. Misschien een optie voor volg maand een ovulatie test
Hmm ja als ie op tafel ligt zie ik hem wel haha maar doe morgen wel even een kruidvat test nee heb niet per se een korte lf, denk dat ik snel hcg aanmaak ofzo? We zullen zien haha. Ja hopen dat die ovu testen volgende maand niet nodig zijn! maar als je toen je ei hebt gehad zit je nu pas rond je nod, kan nog alle kanten op hoor! En misschien had je je ei wel later, had ik ook deze maand (voel hem altijd)
Hey Fizzy, Heb je alweer een test gedaan?? en en en? Hier nog geen ongesteldheid heb nog steeds een beetje hoop!
Ja vanochtend. Ik denk soms iets te zien maar twijfel. Beschouw hem als negatief. Zit ook pas 8dpo dus er is nog hoop haha. En jij?
Spannend hoor! Ja hier ik snap er niks van geen ongi maar nu ga ik toch twijfelen wanneer mijn ei was.. heb net de zwangerschapstest online gedaan 79% haha onzin natuurlijk maar wel ff grappig we wachten het maar af he..
Ja net negatief natuurlijk.. al 3x op een rij ik denk dat dit gewoon een hele rare maand is! en dat ik straks gewoon keihard ongesteld word! mijn aller aller aller laatste hoop is dat mijn eisprong later is geweest en dat ik nog geen HCG genoeg hebt maar aan wie maak ik dit wijs? Ik zet al mijn geld op jou nu haha
Niet zo negatief! zolang jij nog niet ongesteld bent is er hoop he meid! Gewoon om de paar dagen een testje doen, en zul je zien; als je t straks niet meer verwacht ineens 2 streepjes haha Ik ben me er langzamerhand op aan het voorbereiden dat alle kwaaltjes die ik heb gewoon ontpillingsverschijnselen zijn... kan t alleen maar meevallen
Ik hoop het zo! maar voorlopig ga ik niet meer testen! Tenminste dat zeg ik nu ik zou je op de hoogte houden hou jij mij ook op de hoogte?
Heey Fizzy! Hoe is het met je? Weet je al wat meer? Ik dacht ik zal is een berichtje sturen maar ik weet nog steeds niks pffff.. Gisteren dacht ik nu is het over ik werd wakker met een rare buikpijn echt het onderste van mijn onderbuik maar niet ongesteld ik dacht straks heb ik blaasontsteking en word ik daarom niet ongesteld maar ik heb nog nooit blaasontsteking gehad dus ik weet niet hoe dat voelt ik toch maar even mijn plas laten controleren geen blaasontsteking.. gelukkig maar ik weet nog niks nog steeds geen spoortje van ongesteldheid buikpijn ik ga maandag ochtend weer testen als hij dan niet positief is dan mag ik naar de dokter zei de assistente dus we zullen het zien maar heb jij al nieuws?
Daar ben ik weer.. ik denk dat het voor mij over is ik had net geel bruinachtige afscheiding dus hij zal er wel aankomen! (als het dan moet kom dan maar snel door!) Helaas op naar de volg ronde!
Ik heb je even een pb gestuurd! dan hoeft niet meteen het forum vol te staan met een gesprek alleen tussen ons haha