hallo allemaal ik ben nu 16 weken zwanger en vroeg me af of er meerdere moeders zijn die regelmatig afscheiding verliezen. als ik loop,dan voel ik regelmatig een drupje vochtigheid er onder uitkomen..t is helder doorzichtig wit? ook heb ik af en toe weleens onderin buikpijn..vooral smorgens als ik wakker word.. en hebben jullie ook weleens dat als je in bed ligt en je omdraaid dat het soms steekt in je zij..zouden dat de banden zijn? wie herkent dit nog meer groetjes chanisse
Ja ik herken het wel. Ben een beetje langer zwanger maar ook af en toe licht urineverlies. Ik draag nu voor de zekerheid maar inlegkruisjes. Steken in je zij had ik laatst ook heel erg. Heb het besproken met de VK en ze zei dat het typisch bandenpijn was. gr Otje
fijn om te horen dat ik niet de enige ben, het is bij mij ook ,zolang de afscheiding niet bruin of groen is is er niets aan de hand, licht geel, urine achtig is ook gewoon aldus de verloskundige, het steken heb ik sinds gisteren, gek allemaal he, vooral als ik rust in bed lig
ik ben allang blij dat ik ook niet de enige ben,want het maakt je toch een beetje ongerust. ik voelde ook regelmatig bubbeltjes in mijn buik. vorige week lag mijn vriend met zijn hoofd op mijn buik en toen voelde het net of er een hele grote luchtbel omhoog kwam. nu voel ik de hele week al bijna geen bubbeltjes meer en mijn vriend gaat iedere dag even op mijn buik luisteren..maar helaas niets meer gevoeld
Het schijnt dat je tijdens je zwangerschap meer afscheiding hebt dan gewoonlijk en dat het dus iets volkomen normaals is dat erbij kan horen. Geen zorgen maken, dus!
k herken het ook k verlies ook soms een paar druppels urine draag gewoon inlegkruisjes anders kan k me elke 5 min omkleden omdat je ondergoed zo doorweekt is het is net joghurt