Kan het nog wel?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door crystals, 24 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Nou tranen met tuiten hier. Gisteren weer negatief getest. Mijn partner en ik zaten er even helemaal door heen. Sowieso was het gisteren voor ons een apart dagje maar dit blijft zo rot. Nu in totaal 2 verse terugplaatsing gehad en 5 cryo's maar echt geen enkele plakker!!! Waarom lukt het toch niet? Zijn er meer vrouwen hier bij wie het allemaal langer duurde en uiteindelijk toch succes hebben gehad ? Ik ben ooit op de natuurlijke manier zwanger geweest maar dit werd een miskraam en nu wil er helemaal niks meer blijven zitten. Ik begrijp het gewoon niet.

2. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend rot en verdrietig voor je dat het zo moeizaam gaat. Wij zijn ook al een behoorlijke poos bezig en tot nu toe heeft het ook alleen maar tot verdriet geleid. Bij mij nestelen de meeste embryootjes zich wel in, maar daarna houden ze ermee op. Van de 5 terugplaatsingen heb ik 3 vmk's gehad en een missed abortion. Dus ik herken inderdaad heel goed je vraag, waarom blijven ze niet zitten, waarom doen ze het eerst, maar stoppen er dan mee? Na zoveel pech kunnen ze mij niet meer wijs maken dat ze allemaal genetisch niet goed waren. Vrijdag heb ik weer de eerste fm voor de volgende terugplaatsing en dan wil ik vragen om andere medicatie en om een hysteroscopie. Zijn er bij jou nog mogelijkheden voor meer onderzoek of aanpassing van de hormonen/medicatie?
    En succesverhalen zijn inderdaad meer dan welkom!

crystals vindt dit leuk.
  3. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hi dankjewel voor je antwoord.
    Ik begin inderdaad ook te denken dat het geen toeval meer is en ben zelfs bang dat het misschien om een immuunsysteem probleem gaat..
    Ik heb in het begin decapeptyl en Gonal-F gebruikt later ook menopur en een ander soort decapeptyl, waar ik de naam niet meer van weet. Een lang traject en een kort traject, scratching... Maar nog geen resultaten. Ik ben er echt zo verdrietig om en ze blijven het maar gooien op geluk hebben. Ik ben nu zelfs op een punt dat ik de cryo's gewoon niet terug durf te plaatsen meer.

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh zo herkenbaar... Er niet meer in geloven, het gevoel blijven houden dat er iets is, volgens het ziekenhuis geluk moeten hebben..... Zo frustrerend! Maar toch wil ik je een positief verhaal meegeven. Er waren 8 terugplaatsingen nodig om zwanger te raken, maar het resultaat ligt nu boven in haar bedje! Het kan dus echt na meerdere mislukkingen!
    Wij zouden na deze 8e, en laatste cryo in NL, overstappen naar België. Als voorbereiding op de behandeling daar ben ik medicatie voor de schildklier gaan slikken. Die waarde vond België namelijk te hoog. In de tussentijd dus nog de laatste tp hier en prompt zwanger! Toeval of niet!? Heb er geen bewijzen voor, maar na 7x niets, vond ik dit wel heel toevallig. Is je schildklierwaarde ooit geprikt?
    Wil niet zeggen dat dit de oplossing is, maar misschien wel iets om eens naar te kijken.

crystals vindt dit leuk.
  5. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Kan je daar gewoon om vragen om op je schildklier waarde te laten testen? Dan kijk ik morgen even of ik het ziekenhuis kan bellen. Wel fijn dat het bij jullie toch nog gelukt is en dat geeft weer wat hoop

6. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Als het ziekenhuis niet wil meewerken, kun je het ook via de huisarts proberen. Houdt er wel rekening mee dat NL andere waardes hanteert. Mijn waarde was 3,19 en in NL valt dit binnen normaal. België vond dit te hoog, zij wilde de waarde onder de 1.

crystals vindt dit leuk.
  7. BJM

BJM Lid

25 okt 2018
    23
    4
    3
    Vrouw
    Wij zijn nu 2 verse terugplaatsingen en 3 cryo's veder. Waarvan 1 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Iedereen keer ziet alles er goed uit, goeie kwaliteit embryo's maar geen plakkers dus.
    Om voor mijn gevoel wat grip op de situatie te krijgen doe ik wat research naar mogelijke oorzaken, manieren en oplossingen... ijdele hoop, ik weet het.
    Maar ik heb het gevoel dat ik in het ziekenhuis in een standaard protocol ben gestopt en maar moet wachten op geluk. Terwijl er voor mij gevoel weinig onderzoek is gedaan aan mijn lichaam. Omdat we de mannelijke factor omzeilen met de ICSI-IVF.

Daarom ben ik erg nieuwsgierig op welk schildklier hormoon je getest bent: TSH, T3,T4, FT4, FT3? en welk medicijn ben je gaan gebruiken?

8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    Je zegt dat je scratching hebt gedaan, zijn jouw nk cellen toen ook gelijk gecontroleerd?
    Bij mij bleken mijn nk cellen verhoogd te zijn, oftewel stoten embryo af. Al mijn eerdere tp's waren dus zinloos geweest :(

Deel Deze Pagina