Kan het nog???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door liefkleintje, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Meiden, wat denken jullie van mijn temp kaartje??
    Zou ik nog zwanger kunnen zijn, met die enorme dip van vandaag??

Ik had de hoop al helemaal opgegeven, omdat ik gisteren en vanmorgen wat bruin verlies had. (oud bloed)
    Dat is sinds vanmiddag weer over.

Ik voel niks bijzonders....soms wat ongi krampen. Maar ik voel mijn ongi normaal ook niet aankomen.

Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje zeggen en of er iemand is die ook zo'n enorme dip had op 13 dpo en toch zwanger is?

Ik ga er zelf maar vanuit dat ik morgen toch ongesteld zal worden!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Bruinverlies is meestal geen goed teken en met die dalende temperatuur....acht ik de kans klein dat je zwanger bent.

Maar goed , heb je in FF wel eens je grafiek vergeleken met wat daar al staat? De vreemdste dingen zie je voorbij komen en soms zijn de meeste vreemde kaartjes toch positief. Het komt toch altijd neer op afwachten

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je helemaal gelijk hebt hoor!!!
    Denk ook niet dat het nog wat zal worden. Ben wel heel benieuwd naar mijn temp morgenochtend.

Moet zeggen dat ik wel een korte nacht had, afgelopen nacht! Sinds 2 maanden weer om 6u de wekker.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Het zou bijna te mooi zijn als je temp dan weer hoog is :)

Yuk hier ook zo vroeg op. In het donker weg en in het donker thuis :(
    Aftellen tot de kortste dag ...

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    dubbel bericht :(

6. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi

bruinverlies is vaak niet echt een goed teken toch moet ik zeggen dat ik met een temp van 36.7 toch echt zwanger ben maar meerdere kaartjes kun je vergelijken en daarbij je nachtrust heeft er veel invloed op... ik weet nog toen ik tempte dat als ik een korte nacht had gehad mijn temp ook iets lager was... en als ik mijn gebruikelijke slaap heb gehad is mijn temp gemiddeld 36,5 en nu met zw 36,9 hoger is hij nooit geweest.... maar het komt er idd op neer afwachten... hoeveel dagen voor nod nu?

liefs

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Dank je voor je reactie Forever!

Ik ga er niet vanuit dat het raak is hoor! Maar er zijn wel wat dingen die mij aan het twijfelen brengen.
    Het beetje oud bloed, is weer over.....Normaal is mijn cyclus vaak 27-28 dagen. Op 2 uitschieters na, maar die 2 maanden had ik beide posi testen en werd ik toch ongi....vmk?

Nu zit ik op dag 28! Spannend dus!!

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi

het zou natuurlijk een vmk kunnen zijn maar dat zul je ben ik bang nooit weten...

en ben je vandaag ongi geworden of heb je nog getest? en hoe was je temp vanochtend? en temp je elke dag om de zelfde tijd? met max 15 min verschil?

liefs

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Hoi,

Ik ben nog niet ongesteld, dus een vmk denk ik zeker niet. Het was heel weinig bruin verlies!

Mijn temp was vanmorgen weer iets hoger. In mijn handtekening staat de link van FF.

Volgens de verloskundige kan het zeker een innesteling zijn en die temp zegt niet zo heel veel zegt zij! :D
    Dat geeft wat hoop!

Temp zodra ik wakker ben! Weet dat het eigenlijk elke dag op dezelfde tijd moet, maar dat doe ik niet! Wil er niet elke ochtend om 6u mijn wekker voor zetten!
    Maar voor mijn gevoel, klopt het beeld van eisprong altijd!

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    het kan de innestelings dip zijn geweest?...

ik zou zeggen heb je nog een test in huis??

dan in een beker plassen en duw er 1 in ! :)

dan weet je het snel zat en dan maak je je ook niet meer zoveel zorgen en malen in je hoofd :)

liefs

Deel Deze Pagina