Ik zit met een vervelend probleem. Doordat ik héél onregelmatig ben, hou ik sinds begin augustus mijn temperatuur elke dag bij om zo een eisprong te zien. Ik heb elke dag mijn temperatuur ingegeven op FF en op mijn smartphone. Beide programma's hebben toen mijn eisprong gespot op dezelfde datum. Na de eisprong steeg mijn temperatuur tot 36.8 De temperatuur is tijdje hoog gebleven waardoor ik zwanger bleek te zijn. Jammer genoeg eind september een miskraam gehad en ook tijdje nadien nog hoge temperatuur. Nu in nieuwe cyclus, detecteert FF een eisprong op 2/11 maar mijn smartphone nog niet. Dus ik weet nu niet of er één is geweest of niet. Wat ik wel zie is dat de temperatuur inderdaad een beetje is gestegen tov dag 19 tot 36, maar vind de stijging wel laag in vergelijking met vorige cyclus (36.6 tg 36.8). Kan dit ? Wat denken jullie op basis van mijn curve ? Zou er een eisprong geweest zijn of toch nog niet ?
he cheriseken, wat naar van je miskraam en onregelmatige cyclussen zijn enorm vervelend! dus goed dat je je temp bijhoudt voor wat duidelijkheid... maar goed, dat word je soms ook wel lastig gemaakt. als ik naar je temp curve kijk zou je een eisprong kunnen hebben gehad, maar overtuigend is het niet vind ik. zeker omdat je temp vandaag ook gewoon weer lager was. ben je een trouwe meter (zelfde tijdstip en omstandigheden?). ook kan een miskraam de boel in de war gooien. maar de dip vandaag zou ook een innestelingsdip kunnen zijn.. zeker als je van jezelf al onregelmatig ongesteld bent, kan het wel even duren voordat je cyclusweer op gang komt na een miskraam. ik heb zelf ook gemerkt dat mijn basale temperatuur na de miskraam wat hoger is gaan liggen. eigenlijk is mijn advies dus: doorgaan met meten en gewoon afwachten of je ongesteld (of zw!) wordt! dan weet je het zeker.. succes
op weekdagen temperatuur ik altijd op het zelfde tijdstip, juist in het weekend is dat meestal iets later zal idd moeten blijven temperaturen. Hoop zo hard om terug zwanger te zijn. Ga volgende week toch een testje doen, tenzij ik nu merk dat mijn temperatuur volgende dagen lager wordt en blijft. Blijven afwachten dus.
nu is FF precies van gedacht veranderd, nu heb ik ineens blijkbaar toch geen eisprong gehad... pfff ik word er zot van.
Pfoe lastig zeg! Lijkt me erg vervelend als je cyclus zo lang is. Ik temp zelf nog maar net dus ik weet het niet precies, maar als er al een eisprong is geweest lijkt me dat zo rond dag 28, 29 misschien, maar je temp is daarna niet echt veel hoger. Dus eigenlijk denk ik misschien geen eisprong. Ik hoop dat je toch gauw wat meer duidelijkheid krijgt en weer snel zwanger mag raken!
Zit nog eens te kijken en 2-11 zou inderdaad beter kunnen maar daarna is je temp toch weer omlaag gegaan, vandaar dat FF er nu toch weer anders over denkt. Ik kan je ook niet helpen helaas! Kan me voorstellen dat het echt heel vervelend is.
Maar heb je de laatste drie keer niet op hetzelfde moment getempt (omdat het witte bolletjes zijn)? Misschien als je temp de komende dagen weer omhoog gaat dat je eisprong toch op 2 november was denk ik!
ja we zullen zien de volgende dagen zekers, als ff ineens zegt dat er toch eisprong zou geweest zijn rond 2/11 ga ik dit weekend toch eens testen en anders afwachten zekers in weekend meet ik altijd later dan in de week, in de week is da meestal rond half 8 en in weekend rond 9u. Nuja we zien wel zekers, de eisprong mag toch wel eens komen, en als em geweest is, vind ik nu mijn temperatuur toch maar eerder laag en denk ik nie dat ik zwanger zal zijn. Maar afwachten dus
Als ik naar je kaartje kijk, lijkt het dat je eisprong nog moet komen. Wel vervelend hoor zo'n lange cyclus!
zelf denk ik dat eigenlijk ook, maar heb geen geduld meer in ieder geval als ik eind november mijn MS nog niet heb gehad, moest ik van de gynea mijn bloed laten trekken voor bepaalde waarden op te volgen.
Pff ik begin echt gefrustreerd te geraken. Reden ? zie mijn temperatuurcurve... zot word ik er van.. en zeggen dat ik nu 13 weken zwanger had kunnen zijn, mag er niet te veel aan terugdenken want dan krijg ik het terug moeilijk. Als ik eind november nog geen MS zou gehad hebben, moest ik van de gyn mijn bloedwaarden laten bepalen en ging ze mij zo opvolgen en proberen te helpen. Dus als er volgende week nog geen eisprong te bespeuren is, ga ik dat volgende week al doen denk ik. Ben het wachten meer dan beu... Nochtans had FF eens aangetoond dat ik eisprong zou gehad hebben op 2/11, maar nadien dus van gedacht veranderd. Had zelf ook al mijn twijfels of da wel zou kloppen, maar niet dus. Indien het toch zo zou zijn, zou ik vandaag 2 weken verder zijn, en ook nog steeds geen menstruatie te bespeuren. Maarja temperatuur is nog laag...